ColorpHlex или "Здрава изрусена коса-мисията възможна"

Здравейте Рапунцелки, в тази статия ще споделя половин годишния си вече опит със системата за за предпазване при боядисване  ColorpHlex предлагана от Златна Рибка. 

Системата е в две стъпки

1). заздравяващ и предпазващ серум по време на боядисване 59мл.

2). заздравяващ финиш балсам за след боядисване/изрусяване 118мл.

Както съм споделяла косата ми е дълга до средата на гърба системно изрусявана последните 15г. с професионални амонячни бои до ниво 9-10. Майката природа ме е дарила с упорит червен пигмент тъй,че задачата не е от най-простите.

Въпреки професионалните грижи в един момент осъзнах,че вместо да се опитвам да оправям щетите от боядисването по-добрия вариант е да потърся начин да ги минимизирам по време на самия процес.

Така стигнах до  ColorpHlex . 

Първата стъпка е течност в стъклено шише с дозиращ капкомер. 3.5мл. от нея се добавят към готовата смес боя оксидант,разбърква се хубаво да се хомогенизира и се боядисва по нормалния начин.

При амонячните бои не съм забелязала да има нужда от промяна на времето за боядисване,което обаче не важи за безамонячната Олиесета. Веднъж пробвах и резултата беше катастрофа. Корена ми стана рижав-пълна трагедия,а не е като да не познавам боята. Без ColorpHlex ми изсветлява идеално.

Та.....нанасям боята в корена,стоя 40мин.,разреждам останалото с вода да падне %-на оксиданта и нанасям на дължините. Стоя още 10-мин. и мия с хидратиращ шампоан-стандартна процедура. Подсушавам с кърпа и нанасям втората стъпка,а именно заздравяващия финиш балсам.

 Той е с консистенция на хубава маска,чисто бяла плътна консистенция с луксозен парфюмен аромат. Когато видях малкото шишенце първата ми работа беше да питам Рибите не се ли продава отделно,защото реших,че това джудже няма как да ми стигне за цялата първа стъпка 😀.

Отговорът естествено беше НЕ 😅 има си хас.

В интерес на истината обаче е учудващо икономичен. Количество колкото два лешника е достатъчно за косището ми. Нанасям,разресвам с едрия гребен на макадамия и слагам шапка за баня. Стоя 15-20мин. и изплаквам. Косата става уникална. Мека,в същото време плътна и напоена с убийствен блясък. Последното разбира се го прави всяка профи боя та не е толкова фрапиращо. Действието на системата обаче го оценявам от позицията на времето. Определено косата ми изглежда и я чувствам много по-добре от преди. 

Без защитата на системата след боя първите две три измивания задължително ми бяха брутална хидратация от класата на Марокан с кафявата капачка или Хрома рич. Е вече не е необходимо. Косата си е балансирана все едно не е боядисвана. Установих го когато на първо миене Мажистрал ми утежни 😮,а по принцип би ми бил протеинов.

Първите два месеца на втората седмица след боя правих и терапия със системата.Смесвам 4мл. стъпка 1 с 12мл. вода в пръскалка и разпределям на измита с протеинов до балансиран шампоан коса. Най-добре е да се измие с ДПШ/дълбоко почистващ шампоан/,но това предпочитам да го правя преди боядисване,преди терапия си го спестявам. Учудващо това количество е достатъчно,за цялата коса. Хващам сешоара и изсушавам напълно. Постоявам така половин час,навлажнявам и нанасям стъпка 2. Свивам на кок,слагам шапка за баня и стоя още половин час. После само изплаквам,слагам термозащита и суша. 

Косата става уникална,буквално двойна,гъвкава,напоена и бляскава. След втория месец обаче не виждах смисъл от терапия. Това което слагам в боята сякаш е достатъчно до следващото боядисване.

Количеството от 59мл. стъпка 1 предполагам ще ми стигне за цяла година обаче ме притеснява стъпка 2....предполагам,че накрая ще се наложат някакви компромиси и определено следващия път ще взема Olaplex не за друго,а защото мразя недоизчислени продукти продавани в комплект.

В заключение за половин година ползване мога да кажа,че системата си струва парите. Косата ми изглежда и се чувства добре. Подстригвам връхчета веднъж на 3-4месеца,но може и повече, Няма изтънели и късащи се краища,няма цъфтеж правя го по-скоро защото расте като луда,а по-дълга от това не я харесвам.


Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба