SEMI DI LINO Cellula Madre Грижа със стволови клетки








  Повече от половин година имам терапията на Алфапарф със стволови клетки SEMI DI LINO Cellula Madre. Ще си призная,че не съм фен на марката-някак дрогерийна ми е въпреки,че си има много фенове. Купих я при един от пристъпите на шопинг манията,която ме спохожда редовно особено когато става дума за продукти за коса 😅.

  Доста от салоните работещи с Алфапарф я предлагат на прилична цена от сорта на 25-30лв. Е аз предпочитам да си правя терапии сама още повече,че имам терапевтична преса,за която в повечето салони не са и чували.


Та....терапията SEMI DI LINO Cellula Madre......

   Състои се от кутия от 12 бр. ампули  

Cellula Madre Beauty Genesis



Съдържащите се растителни арганови стволови клетки притежават невероятната способност за самообновяване и резултатът от грижата е изключително възстановена, лъскава и здрава коса. Новата биотехнологична съставка Urban Defence Pro осигурява оптимална защита на косата от агресорите на околната среда. -Това по описанието на производителя.


 Вторият елемент на терапията са концентратите:






Три вида са възстановяващ,подхранващ и за блясък. Аз лично имам подхранващия и този за блясък.

 На предварително измита с ДПШ и подсушена с хавлия коса нанасям смес от една ампула и 25мл. концентрат. Нанасям с четка за боядисване кичур по кичур. Сместа е доста и по принцип за дългата ми до средата на гърба коса е достатъчна и половин доза,но ако косата е зле си я поема цялата. Минавам с терапевтичната преса кичур по кичур,слагам шапка за баня и загрявам със сешоара да се стопли. Завивам с топла хавлия и стоя поне половин час. Изплаквам и слагам финиши-това е.

 Ползвам терапията рядко тъй като горе долу успявам да поддържам баланса и не са ми необходими чак такива хард мерки,но в тоя студен сезон климатиците,парното и "чудният" 😈 Варненски вятър успяват да нарушат баланса . Затова и в прибягвам до подхранващата терапия. В резултат пресушената коса тип метла се превръща в плътно,живо хлъзгаво богатство.


 Терапията за блясък е по-лека от подхранващата,но се прави по същия начин. Хидратира и изглажда приказно,като ефекта се запазва поне няколко измивания.


 Възстановяващата не съм я купувала-просто косата ми е в добро състояние и не ми е нужна,но за съсипани коси е добър вариант. Дъщеря ми я прави в салон и ефекта наистина беше УАУ на нейната изрусена и ежедневно малтретирана с преса коса.


  Това,което не ми харесва е химичният аромат като след боядисване. Направо си е гадничък и дори ароматните финиши като Ланза и Лалга не могат да го заличат. 

  Заради добрия ефект обаче се преживява.

 

 В заключение..... Това е една добра терапия на сравнително прилична цена/около 8лв. излиза пълната доза/.





 

 

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба