🌲🌲🌲Коледно ревю на предколеден подарък🌲🌲🌲

 

                         💙💛💙💛Да живее кралят! 💙💛💙💛

Крем за лице против бръчки с микро перли

💠SKIN4PASSION Ultra anti aging defying💠

 

 Ревюто днес ще е за тоя крем и предварително се извинявам ако ви звуча прекалено и преекспонирано.
Той е едно предизвикателтво на Евгения Ангелова 💗от bestcare.bg  към мен и моята кожа 😀.
 "Мисля си,че ще ти хареса" това бяха думите на Жени,когато ми го прати за тест.......Ами... не позна 😀😀,защото не просто ми хареса ами мноооого ми хареса проклетникът 💗💗.

Та...💥КРАЛЯТ💥-така го кръстих още щом видях изключително стилната,луксозна кутия,с фамозен,тежък стъклен буркан на кадифена подложка. Изглеждаше ми като скъпоценно бижу 💕. Наистина впечатляваща визия кореспондираща със солената му цена 😂. 

💙💛💙💛💙💛
 Брандът ми е тотално непознат,но Жени е човек на който се доверявам на тема козметика за лице,защото съм сигурна,че за да се появи в портфолиото на магазина и го е проучила сериозно.

Италиански бранд висок клас натурална кометика,залагаща на естествени съставки, дерматологично тествани и гарантирано подходящи за капризни и чувствителни кожи.

Звездата в съставът им е 💥ХИДРОКСИТИРОЗОЛЪТ💥- полифенол,който се извлича от плодовете,костилките и листата на 🍃маслините и е един от най-силните естествени оксиданти в света. 

Научните изследвания показват,че е по-силен от вит.С и Е , около 10 пъти по-силен от зеления чай и около два пъти по-силен от коензим Q10.

Хидроксиксилитолът широко се използва в медицината точно заради тая му способност да абсорбира радикалния кислород и по тоя начин да поддържа здравословен баланс между свободните радикали и антиоксидантите в тялото ни. Тази абсорбация, от друга страна, спомага за намаляване и предотвратяване на оскидативния стрес в клетките, тоест забавя  процесите на стареене.


Друг негов голям плюс в грижата за кожата е изключително силното му противовъзпалително действие. Директно намалява производството на левкотриен/възпалителна мулекула/и ни спестява нелицеприятни кожни реакции.

И не на последно място  Хидрокситирозолът има фотозащитни свойства срещу UV лъчи и синя светлина.

Освен тая ключова съставка,която е основата на всички продукти на бранда КРАЛЯТ
съдържа още:

✅Нискомулекулярна хиалуронова киселина вкарваща и задържаща водни мулекули дълбоко в кожата

✅Микроперли зехтин -за подхранване и блясък

✅Морска вода - осигурява жизненоважни соли за правилното функциониране на клетките 

✅Екстракт от нар-друг мега мощен антиоксидант,който има и успокояващо действие
✅Комплекс от масла много близки до човешкия себум ,който активно модулира синтеза на епидермалния протеин 💥филагрин-пряко отговорен за еластичността и хидратацията на кожата

Та..младост в бурканче 😀...как да не го короновам ми кажете 😀.

Приятна,богата, бързо попиваща консистенция с малки сини перлички,които при нанасяне се разтапят,но... си искат лек масаж,за да се случи това/казвам го,за да се не се стресира някой от лекото им драскане при апликация/. И......кремът се предлага в магазин,който до тоя момент свързвахме с висок клас корейска козметика,но ТОВА НЕ Е КОРЕЕЦ!
 💥💥💥Необходимо  е изключително малко количество!
Буквално грахово зрънце/дребен грах тип Бондуел 😀😀/ е достатъчно за лице, шия и деколте. Дебело го подчертавам защото моя милост свикнала с по-леките консистенции на корейците и Colagena напоследък първата вечер се омаза за страх 😀. Тук по-малкото е повече -повярвайте ми!.
 Няма аромат/съжалявам за фенките на парфюмираните /Оля 😉/ продукти - аз не съм от тях/. Има съвсем лек такъв на зехтин и чисто.
Първите няколко дни го ползвах сутрин и вечер без да ми се наложи да орязвам останалата си рутина. Чудесно се разбира и с ретинала ми вечер и с вит.С на ONEOSEVEN/107/.
 Кожата след него е сочна,плъмната и много нежна.
Харесва ли ми......колкото и да ми се искаше да не го харесам с тая космическа цена 😀- уви...влюбена съм 💗!

💙💛💙💛💙💛
 Обаче това не е най-лошото в случая....С него изкусителката 😀Жени 💗ми прати и тестери на 💥ПРИНЦА💥 

💙SKIN4PASSION 24h advances face cream💙- които в момента,в който прочетох какво представляват директно обявих за дневен крем 😁-разкошен хидратант за моята суха кожица,който чудесно се разбира с официално провъзгласената за първата свястна слънцезащита ,а именно тая на Trimay.
 Страхтно,страхотно дуо са тия два крема 💗💗 и подозирам,че при първото намаление коледния ми бонус ще отиде за негова светлост 😀😀.

И за да е пълна картинката на изкушението имам и тестер на 

💥SKIN4PASSION Purifying face scrub💥който по-скоро си е травълче,което ще ми стигне за дълго. Споделяла съм ви,че не съм от големите фенове на ексфолирането/за да си го спестя ползвам мусът с урея на Evy/,но тук се изкуших.
 Това не е типичният ексфилиант макар,че си има частички от костилки в него и не бива да се заиграваме с търкане. Нанасям след двойно почистване на влажна кожа,масажирам леко и оставям на лицето за няколко минути.
Изплаквам и съм се сдобила с бебешка,сочна,мекичка и бляскава кожа. Няма опъване и сухота като след някой други продукти от тоя сорт. 

 

И още едно джудже си имам 💥Golden dry body oil💥-сухо масло за тяло. Много приятно нещо и нанесено на влажна кожа след баня оставя сатенено усещане. Чудно се отразява на горките ми лакти,на които имам гадния навик да се подпирам и често са с вид на шкурка 10-ка 😀. 

Чудесен финиш е и за връхчетата на косата без да се оливаме с количеството. Капчица емулсирана на дланите стига. Мирише нежно на мента и маслини.

Жени лоша изкусителка си да знаеш 😀😀,но пък кожата и косата ми са ти благодарни за достъпът който благодарение на теб имаме до нови,добри марки козметика 💗💗.

 Та толкова от мен за днес Коледно за тоя чудесен хай-клас бранд и опитът ми с продуктите му.
 Весела Коледа и ще се повторя ...

💙💛Красотата не е във визията- тя е състояние на духа💙💛






 



 

 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба