Yasumi - японски ритуал в европейски прочит.

 

 


Не познавам марката и покупката на двата техни продукта,за които ще пиша беше чисто импулсивна.

Sevér Yordanova шефката на японската група е виновна 😀.

Чуя ли за продукти грижа за скалпа винаги наострям уши,а Yasumi промотират цяла трихологична серия. Това естествено нямаше как да ме остави равнодушна. 

Въпреки японското звучене марката е полска. Заявяват обаче,че са повлияни от японските традиции и съм склонна да го повярвам от това,което видях.

И така взех YASUMI Японско трихологично масло – коса с висока порьозност. и

Yasumi Трихологична маска за скалп и коса

Като добри търговци Митомо са ми пратили и една от техните прословути маски подарък. Завалийките идея си нямат колко ги мразя тия пусти плужеци 😀.

Та трихологично масло...мммм звучи прекрасно. 

Масло от оризови трици,витамин Е,масло от японска камелия/любимо/,масло от черен кимион/също много обичано от моя скалп/.

Буквално си е маслен микс с малко антиоксидант. Аромат не усетих честно казано. Просто мирише на чисто и това е повече от добре.

 Нанесох директно от шишето на скалпа като преуош,навлажних малко с пръсти дължините и сложих малко и по тях без да се изсилвам с количеството. Маслата са леки,но следващия път за дължините просто ще ги добавя в еластисайзъра на Кингсли. Постоях сигурно час и измих стандартно двукратно с шампоан. Изми се лесно. Косата се усеща уплътнена и спокойна. Добра грижа,за всеки обичащ и ползващ масла определено.

Днес тествах и маската. 

Производителят я презентира като продукт детоксикиращ и скалпа и дължините,с което автоматично ме печели.

Масло от сладък бадем,екстракт от люта чушка,джинджифил,аргинин.....сериозен състав 😀 . Очаквах да си запаля пожар на главата,но не. Маската е с уникалеееееееен аромат на виолетки 💓. Като се погледнах в огледалото си бях мацнала на носа да я душа 😀.

Измих стандартно с шампоана за блондинки на Кингсли и я нанесох пестеливо по скалпа с масаж. Сложих и по дължините известно количество,но съм наясно,че няма как да е достатъчна за моята руса чума тъй,че след като масажирах да попие в косъма сложих и 2 помпи Olaplex 4в1. Сори нямам време да мия пак косата ,а утре съм на работа тъй,че тук теста е малко половинчат. Като имам повече време ще тествам и само с нея. Свих под шапка за баня и постоях половин час. След изплакването скалпът се усеща супер чист и свеж,някак лек,а корена е повдигнат и въздушен. 

Харесаха ми и двата продукта. За маслата не знам,но маската определено ми влиза в  дежурната грижа за скалпа. А с тоя вкусен  аромат мммммммм 💓.


Хайде още един протокол с  двата продукта заедно тоя път. Снощи се намазах с маслото и скалпа и дължините. Свих на кок и си легнах. Отдавна не съм правила чисто маслен преуош,но реших да опитам.

Сутринта косата си беше баш мазна. Обикновено моята руса чума изпива всичко маслено,което и дам 😁,но с тоя продукт това не се случи. Измих двукратно с шампоан. Мазното се отми без проблем.

 Нанесох тоя път маската и на дължините и на скалпа с масаж. Свих под шапка за баня и постоях половин час. Уникално мирише това нещо 💓. 

Отмих изключително лесно,по косата не беше останало почти нищо. С огромно учудване установих обаче,че маската е абсолютно достатъчна за мен. Косата беше супер добре разплетена,жилава и подвижна още под водата.  Сложих финиши и духнах със сешоара....Получи се една изключително лека,въздушна коса с разкошен обем и приятно спокойни дължини. Имам чувството,че маската си действа направо като ДПШ. Твърдата вода във Варна много ме дразни,но явно маската се справя с тоя негатив. Косата е буквално пречистена. За тоя ефект върху скалпа писах вече.....









 

 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба