COSRX Oil Free Ultra Moisturizing Lotion или SOS грижа за камикадзета





 💛💙Здравейте прекрасни 💙💛
Днес ще ви кажа няколко думи за

💧COSRX Oil Free Ultra Moisturizing Lotion💧и защо е хубаво да го имате в шкафа с грижа дори и да не сте с проблемна и реактивна кожа/за последната е просто задължителен/.

Моята кожа обикновено не е проблемна. Зряла,жадна,но тотално нечувствителна и понасяща без проблем повечето експерименти,на които редовно я подлагам🙊.
Е да ама и на нея в един момент и писна явно и ми каза СТИГА!
Та разказвала съм ви как по Коледа се озовах с нарушена кожна бариера до степен даже центелата да ми щипе и да съм цялата червена и подута.

 Много време се чудех от какво се случи и така и не установих виновникът.....След тоя момент обаче един любим мой серум,чието действие обожавам ми стана невъзможен за ползване. Няма да споменавам кой е защото в никакъв случай не желая да му създавам лошо име и тайничко се надявам,че в един момент кожата ми отново ще го приеме 🙏🙏.
 Та днес иде реч за

💧COSRX Oil Free Ultra Moisturizing Lotion💧.
Жени го спомена когато  разказвах за драмите си предния път и после си говорихме,че редовно го ползва когато има проблем с бариерата.
 На последното намаление нещо свише🙏 явно ме накара да го поръчам и да го имам под ръка......
💙💛💙💛💙💛
Млечно бяла,гелообразна консистенция,която се нанася лесно и по никакъв начин не реагира с раздразнената кожа/само ще спомена,че и цикапласт ми щипеше/.

Като състав:
✅70% сок от японска бяла бреза🍃- антиоксидант,успокояващ и противовъзпалителен. С високо съдържание на аминокиселини,захари и минерали способстващи задържането на животворната влага в кожата.

✅алантоин💦- предотвратяващ изсъхването на кожата

✅пантенол - за него каквото и да се говори е излишно -лек за всички кожни драми

✅глицерин -отново добре известна влагопривличаща и задържаща съставка
И за да не ме охулят екоинспекторките ще спомена,че в състава му има и Демитикон💨 и който е решил да го избягва нека е наясно,но при скапана епидермална бариера оклузивите са абсолютно задължителни тъй,че за мен не е проблем.

💙💛💙💛💙💛
Попива веднага и носи на наслояване. Първия ден през 2 часа го нанасях на шията и клепачите/там ми беше голямата драма/.
Успокои много бързо и същевременно минимизира дискомфорта почти до 0.
Два дни рутината ми беше само, миене с мицералния мист на Calinachi,флорална вода от безсмъртниче и Cosrx ,и по някое време преди да си легна новата нощна маска на Trimay,но за нея друг път ще говоря.
Сутрин вода, безсмъртниче,Cosrx и антиейдж дневния крем на Calinachi, като околоочния си го донамазвах през деня с бепантен 😢.
Та два дни и всичко е под контрол,даже снощи се измих вече с балма на Trimay,който между другото също е изключително щадящ/ и пяна за втора стъпка/тая с роза на Gpharm/,а тая сутрин си пляснах и серума с бакучиойл на Saff .

Който ме чете знае,че предния път ме спаси околоочния серум на Calinachi,но там тънкия момент е,че след него е нужно брутално овлажняване заради стягащите му антиедж съставки поне при моята кожа и особено в подобен краш момент.
Та той също е вариант ако се касае за SOS грижа и спасяване на положението.

 В заключение ще кажа,че блондинския ми инат 😁 и склонност да си търся белята 😂понякога ме водят до откриването и на такива чудесни,работещи и изключително полезни продукти 💗.
Знаете,че групата ни има код за допълнителна отстъпка в Bestcare

💥manii10💥 тъй,че ако сте шило като мен или просто сте с чувствителна бариера възползвайте се.

Честита ви пролет 🌸🌿🌸🌿 и не забравяте,че 

🌸🌿Красотата на е във визията-тя е състояние на духа!🌿🌸


Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба