Trimay Tranex Lotus Ampoule Brightening Serum with Tranexamic Acid Lotus





🌸💨🌸 Здравейте прекрасни 🌸💨🌸
Преди около месец в любимия ни BESTCARE  се появи нов продукт на Trimay и шилото😁 в мен го заиска на секундата без особена причина 😁.
Да кажем,че визиуално ме привлече,а и отдавна исках да пробвам продукт с транексамова киселина.
 Поръчах и в момента,в който го докопах 😁го включих и в сутришната и във вечерната рутина/камикадзето в действие/😁.
 Знаете ми муцуната,някакви съществени проблеми нямам освен гневната бръчка и неминуемите ефекти на ЕГН-то,които всячески се стремя да отложа.
 Случи се обаче нещо съвсем неочаквано -на третата вечер докато си масажирах лицето с балма на Trimay два от досадните папиломи,които имам на врата си/имам още няколко/ ми останаха на ръката 😍. Направо изпаднах в ступор.....Питах Жени и тя потвърди,че майка и наблюдавала същия ефект само,че от крема с таранексамова киселина.
 И така това ми беше достатъчно,за да превърне въпросния серум в топ продукт в рутината ми на секундата 😁. 

За месеца,в който го използвам още един папилом е в историята макар никой никъде да не е споменал за подобно действие нито на транексамовата киселина нито на самия серум/доста сериозно се порових/ тъй,че това си е мое откритие 😍.

Близо три месеца се борих с нарушена епидермална бариера и тая битка беше оставила доста следи на лицето ми. Кожата макар и без видими следи беше доста суха и с доста изявени бръчици въпреки сериозните продукти,които ползвам. Стоеше някак вяла и сивкава,което доста ме дразнеше,защото не се гримирам и всичко си е на показ.
Е без да преувеличавам за месец това нещо буквално ме върна в
положението преди срива, да не кажа,че и доста подобри нещата. Кожата се стегна видимо,избистри се и и има общ много свеж вид. Пу да не ми е уруки 😂😂.
Най-видим е ефекта обаче на 50+ годишната ми шия 😁. Даже в увеличителното оная дразнеща отпуснатост я няма,а деколтето ми си е направо супер.

 


💥Trimay Tranex Lotus Ampoule Brightening Serum намалява появата на възрастови петна, лунички и белези от акне, предотвратява появата на нова пигментация, изравнява тона и премахва матовостта -това твърди производителят и ДА за мен категорично го прави.

Продуктът с деликатна млечна текстура овлажнява, омекотява, задържа влагата в кожата, поддържа еластичността и придава здравословен блясък. Подобрява текстурата, придава гладкост и еластичност.

✅Формулата не е базирана на вода, а на 43% екстракт от корен на лотос, като съдържа и екстракти от цветове, листа и семена на лотос. Лотосът е богат на витамин С и минерални съединения, които имат силно антиоксидантно действие, като по този начин удължават младостта на кожата и подобряват тена.

✅Транексамовата киселина в състава осигурява изсветляващ ефект чрез потискане на ензима тирозиназа, вещество, което произвежда пигмента меланин, който причинява старчески петна. Транексамовата киселина не предизвиква фоточувствителност, което я прави отлична за дневна грижа.

  ✅Допълнителни активни съставки: 

 ✔ Ниацинамид- (витамин B3) забавя доставянето на меланин в епидермиса, предотвратява образуването на възрастови петна, намалява чувствителността към външни дразнители, изравнява тена, насърчава производството на колаген и увеличава плътността на кожата, укрепва епидермалната бариера. 

Amino 6 Complex Аминокиселини- повишават естествения овлажняващ фактор (NMF), изглаждат текстурата на кожата, изравняват тена, нормализират производството на колаген и еластин, придават здравословен блясък и еластичност. 

✔Пантенол- (витамин В5) облекчава зачервяването и сърбежа, укрепва хидролипидната бариера, предотвратява изпаряването на влагата и насърчава възстановяването. 

 ✔Аскорбинова киселина - форма на витамин С, която има антиоксидантно действие, предпазва клетките от свободните радикали, като по този начин забавя процеса на стареене, а също така предотвратява появата на пигментация и изравнява тона.
✔ Екстракт от корен на астрагал - вторият по популярност след женшена в народната медицина в азиатските страни. Използва се като антиоксидантна, имуностимулираща съставка. Облекчава възпалението, отпуска кръвоносните съдове, лекува микроповреди, омекотява тежестта на розацеята.
✔ Екстракт от плод на нар - предпазва от оксидативен стрес, омекотява, има антиейдж ефект и спомага за усвояването на колаген.
✔ Екстракт от листа на зелен чай - тонизира, помага за справяне с процеса на окисляване, защитава клетките, намалява отока и нормализира производството на себум.
✔ Сквалан - успокоява, премахва сухотата, предотвратява дехидратацията, интензивно овлажнява, не оставя мазен филм и е подходящ дори за проблемна кожа.

Много мой продукт се оказа тоя серум и категорично не възнамерявам да оставам без него. Побързах да се запася с още един 😁веднага щом се появи отново,защото на последното намаление пираните го изграбиха .
 Чудесно се съчетава и с вит.С сутрин и с ретинал вечер. Кожата ми се чувства комфортно с него,а бързите резултати,които дава  са повече от впечатляващи.
 Сдобих се и с крема с транексамова коселина 💥
Trimay Mela-Tranex Daily Vitalize Cream💥и от няколко дни го ползвам сутрин след серума и преди слунцезащитата на Trimay. Жени ме предупреди,че може да ми дойде сух,но не - идеален ми е 💗.
Нещо важно обаче!!! Ползвате ли серума и или крема стабилната слънцезащита е абсолютно задължителна!!!

Не,че по принцип не е,но в случая ако не го спазвате стриктно има голям шанс да изгорите класно 😁.
 Моя дружка,на която пропуснах да го спомена се омазала класно с мострата и излязла без слънцезащита/по принцип не ползва/ та се наложи спешно да я мажа с бепантен,който мъкна в чантата си заради драмите с епидермалната ми бариера.

 Та в заключение за мен ампулата и транексамовата киселина са голямо откритие 💗,в което кожата ми се влюби.
 Много от вас я имат. Ако сте я метнали в скалада да чака ред вадете я 😁-страхотна е! А ако още не сте се сдобили цената и в BESTCARE все още е като на намалението,а кодът ни manii10 дава още 10% допълнително.

 Прекрасен. слънчев уикенд ви желая и не забравяйте:


Красотата не е във визията - тя е състопние на духа!


Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба