За слънцезащитите,преиграването и още нещо .....






Тъй….в отпуск съм и понеже дъждът ме изгони от плажа реших да пофилософствам над една тема…. Та темата е слънцезащита🌞🌞.

Споделяла съм,че до преди година лицето ми отделен слънцезащитен продукт не е виждало никога😁😁. Да,от тийн ползвам някакъв крем ежедневно,а да речем от 20+ годишна/когато започнах да съм финансово независима/ кремът винаги е бил с някакъв фактор. От година обаче се заиграх с активи/вит С. и ретиноиди/ и дойде моментът да посегна към отделен слънцезащитен продукт.

 Ами гадни са . 😅😅

 Мразя усещането за продукт върху лицето си/винаги съм го мразила/,но страхът от проблеми надделя над омразата. Отначало тествах няколко аптечни,но никак не ми пасваха. Чувствах ги като маска. После прочетох за Colagena/покрай групата на Алекс/ и си взех техния Лумискин флуид. Оплюха ме,че не бил надежден,но….два изхабих зимата и то когато въвеждах ретиноиди и постоянно ползвах вит С.  Чудесно кремче си е ,освен,че ме пази има един изравняващ тена ефект и прави кожата порцеланова.

Случвало се е часове да съм на открито – проблем нямаше.

После открих дневните кремове на 💗💗Calinachi💗💗 и започнах да си ползвам тях без много много да се вживявам. Е освен това,че са страхотна грижа за кожата ми явно и филтрите им са достатъчни за мен та кротко си изкарах до края на май само с тях.

Не,че не накупих и няколко от прехвалените корейци де. Не си мислете,че съм светица. Една съм отворила да тествам ALOE SOOTHING SUN CREAM SPF50 PA+++ 

. Не е лоша,но си предпочитах 💦Calinachi💦.

Началото на юни спрях ретиноидите,но вит С си ползвам та внимавам доста със 🌞слънцезащитата🌝. 

Взех тая на Evy и в дните,в които знам,че ще съм повече навън слагам нея сутрин да ми е мирна главата.  Супер е това нещо. Слагам сутринта и приключвам с въпроса. Нанасям далеко от очите обаче,защото октокрилена дори на мен ми люти нищо,че очите ми са тотално нечувствителни. Създава страхотен мат финиш/аз обичам глоу по принцип/,но за жегите е топ. Даже имам чувството,че по-малко ми се поти лицето с нея,че от пустата менопауза съм като буре с барут💥💥. Вечно ми е жега и често съм вир вода.

В останалите си ползвам Calinachi ,и си мъкна в чантата слънцезащитен стик да си понамажа носа при неочаквано застояване на слънце.

Цялата ганимация със слънцезащитите ми е баш преекспонирана лично на мен и най-вече клепането на кило,което масово се прокламира по групите. Сори това е мое мнение и не го налагам на никого.

 На 50+ години и въпреки НЕ-ползването на слънцезащита до преди година петна и други проблеми нямам. Да имам си бръчици/които доста се минимизираха с хубавите продукти последната година/,но смятам, че изглеждам прилично за годините си.

Статия

 Ето тая статия ме наведе на мисълта и реших да я споделя. Абстрахирайте се от това, че дамата има собствена линия козметика/то вече кой ли няма/😏😏.

Мисълта, че за да образува кожата ви петна причината се крие едни 10-15г. назад когато солариумите бяха хит и прекаляването със слънцето също ми се струва доста правдива.

Е…аз на солариум съм ходила два пъти в живота си като втория път едва не припаднах тъй, че това съм си го спестила. На плаж ходя редовно, но главата ми не носи на жеги тъй, че съм или във водата или под чадъра и то до 11 и след 17ч.

 

Рядко съм почервенявала/за изгаряне и дума не може да става/. На плажа мажа слънцезащита за тяло всеки път като изляза от водата,но за лицето Evy ме пази да речем от 8 до 11ч. Като се прибера мия/двойно почистване/ и слагам Calinachi  за останалата част от деня.

 Стискайте ми палци да е хубаво времето тая седмица и да си открадна малко шоколадов тен и да си събера вит.Д въпреки слънцезащитите😀😂.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба