ONEOSEVEN Vitamin C Serum


🍋🍋🍋🍋ONEOSEVEN soseo Vinbiome Vitamin C Serum🍋🍋🍋🍋


Или серумът с вит. С на 107.....Който ме чете знае,че го взех на предното намаление в 💥BEST CARE💥и от тогава го ползвам всяка сутрин вече едни двайсет дни.
 Марката ме впечатли с холистичния си подход  и след като харесах грижата им за коса и скалп логично беше да огледам и останалите продукти,които предлагат......Така се стигна до срещата ми с тоя красавец в черно шише 💗.
 

🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋

Това не е просто серум с вит. С,а мощен 💧антиоксидантен коктейл.
🍋Вит. С 15% е под формата на стабилната етиласкорбинова киселина,която същевременно е силно потентна.

🍋VinBiome™ патентован комплекс на бранда 107 съдържащ про,пре и постбиотици,множество нутриенти,витамини,минерали,аминокиселини получени на базата на техния ферментирал оцет.
🍋VIN-B10™-  патентована съставка получена от 10 годишен първокласен черен оцет. Естествените аминокиселини в него подсилват кожната бариера и действат като NMF/естествени хидратиращи фактори/.
Естествените киселини имат антибактериални свойства,хидратират и нежно ексфолират кожата.
🍋Ниацинамид Адинозин Арбутин Женшен,Центела/къде без нея 😀/ Зелен чай Перила ......то стана като виц ама с Жени 💗се шегувахме със състава на един шампоан,че цялата салата е вътре 😂😂. Та и тук типичният корейски почерк с прословутите им любими активи. We

Има си и Хиалурон ,и NMF и EGCG с катехините и мощното им антиоксидантно действие. 

 Абе наистина впечатляващ състав.....

Серумът е с прозрачна маслена текстура,НО не е олио! Това е така наречената консистенция 💧ОЛИО НЕ ОЛИО 💧 или немазно олио.
Няма аромат,разнася се изключително лесно и буквално 4 капки са достатъчни за лице,шия и деколте. Попива бързо и оставя кожата сочна и сякаш леко плъмната.
 Аз съм заклет фен на вит.С,на испанската марка Teramid,но подходът и съставът тук определено ме изкушиха да го тествам.
Умишлено не съм сменяла нищо друго в рутината последните 20дни.
 Забелязвам едно общо просветляване на лицето и съживяване на кожата. Някакви кой знае какви видими проблеми нямам освен едно петънце от пъпка на брадичката 😉,което само аз си виждам в увеличителното огледало,но си ме дразни.
 Ами не е изчезнало съвсем,но значително е избледняло. Разните петънца тип лунички ЕГН 😉също значително са изсветлели.

🍋Харесва ми определено -това е моята присъда 😂въпреки предизвикващата колики редовна цена 😂. Качеството обаче е скъпо-това е положението......


 Но...предстои черен уикенд в 💥BEST CARE💥тъй,че цената ще е значително по-поносима.

Та струва си теста,а аз след 4 бутилки и цяла година на Тeramid рязко завих в посока Корея😂.

 💋💋Хубава вечер прекрасни! 💋💋


Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба