ТЕРМОЗАЩИТА TRIMAY


💗💗💗💗💗💗

Trimay Daily Defender Hair Spray Serum

След трите чудесни серии на марката и разкошния скраб за скалп е ред на термозащитата им.....
 
 Добавих я в последния момент към поръчката си по време на Валентинското 💖 намаление в BESTCARE защото няма продукт на марката,който да не харесвам и нямаше шанс да не я тествам естествено.
 200мл. бонбонест шишак със страхотна помпа и много готино заключване. Има си един щифт под помпата,който натискаш и пръска,натискаш пак и е заключена....Демек мяташ я в сака за спорт и не я мислиш 😁.
 Изключително добра помпа с много фин разпръсквач. Помпи мощно и превръща продукта буквално в мъгла. Това последното е много важно защото производителят твърди,че е достатъчна да предпази косата и от преса и маша,а там знаете,че косата трябва да е суха преди обработка. Та-потвърждавам - много бързо изфирясфа😁 и не е нужно да чакате преди да минете с пресата....може би едни 10-15сек. не повече.

 Обикновено ревю на термозащитен продукт не пиша толкова скоро след като съм го докопала,но знам,че много от вас чакат мнението ми та затова ще кажа,че  за това как и доколко ще пази в дългосрочен плам няма как да съм сигурна. До тук съм я тествала два път със сешоар и един път с пресата защото една сутрин се събудих с бретон като Бетовен 😁🙈/идея си нямам на каква челна стойка съм спала/ и се наложи да приложа крути мерки,за да не стресирам народа 😀.

Напоследък протоколите ми са мега казармени/времето ми е доста ограничено/ ,двукратно шампоаниране,маска Calinachi по скалпа и нещо друго по дължините като задължително завършвам с терапията на Ocoru 💗дори и да ползвам друга грижа за дължините/уникално мирише 😍 и направо съм пристрастена.

Та на подсушена коса слагам запечатващ финиш/ доста ритуали съм споделяла и знаете любимците ми/ , след десетина минути разделям косата на 4 и пръскам всеки кичур поотделно с термозащита. Разресвам и суша.
 Казах вече,че е изключително фин спрея💦,но и самата консистенция на продукта е лека. Няма опасност да утежни дори и тънка коса. Косата омеква и става послушна. Придава гладкост и доста добре прибира фриза. След сушенето косата е с хубав блясък💥 и се дели косъм по косъм.

 Няма да ви занимавам със състава –Жени е направила повече от подробно описание, Ще спомена само,че освен термозащита това е финиш със сериозни ползи за косата. 

  ✅хубави повърхностни протеини,които да ремонтират🔨 липсите по кутикулата

✅хидролизиран колаген,който заедно с хуалуроновата киселина дава нужната влага

✅разкошното масло Муру -муру за дълбоко подхранване.

 От мен има голямо ДА като финиш до тук......

И ароматът му е много свеж,цветен и приятен - знам,че това също е важно,но при мен не се задържа. Ocoru го изпива на екс 😀както и всичко друго.
 Та в заключение - поредният добър продукт на марката  допълващ чудесно действието на основната им грижа. 

 Ще даде добър финален щих на всяка коса.

 💗💗Спокойна вечер прекрасни 💗💗

💛💗Красотата не е във визията -  тя е състояние на духа 💛💗

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба