CALINACHI МИЦЕРАЛЕН МИСТ - АЛТЕРНАТИВАТА


 💦💙CALINACHI МИЦЕРАЛЕН МИСТ💦💙 - АЛТЕРНАТИВАТА

#ревю #подаръци

💗😁 НЕРОДЕНАТА МОМА СЕ РОДИ 😁💗

Точно днес писах в някоя от групите,че не е нужно първата стъпка в двойното почистване задължително да е маслен продукт и ето виждам стори на CALINACHI 💗, че МИЦЕРАЛНИЯ  МИСТ вече е в продажба....
 Ами честит да ни е 😁💋.

И....оооо не ми е изпила чавка мозъка споко 😁и няма да се правя на фурнаджийска лопата и да започна да твърдя,че съм си сменила тотално двойното почистване -НЕ СЪМ!

 Знаете обаче,че имам проблеми с епидермалната бариера от Коледа насам и в общи линии си играем на котка и мишка с нея....
Кожата ми реагира странно понякога дори на любими продукти включително и на измивните.
 Доста време ползвах като първа стъпка маската на Skon ,която почиства без да изсушава и дразни. Накрая оставя един лек мазен филм,който се отмива с втората стъпка,но лицето е пощадено от каквато и да било агресия.

Та точно в тоя момент CALINACHI ми пратиха за тест тая неродена мома 😁💗.
Грамаден 300мл. шишак с разкошна пръскалка,която за мен е страхотно улеснение. 

Откакто правя двойно почистване съм пенсионирала тампоните за грим/освен ако не се налага да свалям водоустойчива спирала/ та затова тая опаковка ме нацели директно в сърцето 💗.

Пръскам директно на лицето/не люти на очите дори и да влезе в тях/ и масажирам хубаво. НЕ мокря лицето предварително.
Накрая изплаквам с топла вода и си продължавам с втората стъпка.  Почиства идеално - чак на мен не ми се вярваше,но е факт.

Мирише си на CALINACHI 💗. Никак не съм фен на ароматизираните продукти за лице,но при техните го преживях да не кажа,че като се разхождам из брандовете даже ми липсва 😍.

Състав.....ала Таня Роганска разбира се 💗. Знаете,че посегнах към марката именно защото продуктите им излизат от нейната лаборатория. Харесвам COLAGENA  и съм сигурна,че каквото  прави тая прекрасна💗 жена го прави добре.

Та 💦два нежни почистващи агента,които емулгират много хубаво,🌸розова вода,💧глицерин,💨пантенол,🍃центела ииии 

💗МОРСКА ВОДА ОТ БРЕТАН- наричат я жива вода..... Добива се само на едно място от брега на морето на френски Бретан.
 Морската вода е обградена от гранитно формирование и се филтрира със слой от пясък. Поради този филтрационен процес се отстраняват  солите като калий и натрий. Съставът на микроелементи се запазва и неговата концентрация всъщност се увеличава.

Живата морска вода повишава стимулирането на липиди в кожата и по този начин подобрява съдържанието на влага.
💦💙💦💙💦💙

От мен и моята кожа имат ДА. Хубаво е да има алтернативни продукти за всички с чист състав и доказани ползи. Знам,че доста момичета не се разбират с маслените за първа стъпка та ето една добра алтернатива

 

💦💙💦💙💦💙

И сега интересната част 😁. 

 С CALINACHI  решихме да зарадваме 3 от вас с по една такава красота. 

За целта  се абонирайте за бюлетина им https://calinachi.bg/subscribe/?rlv_mode=debug и поканете в групата две свои приятелки,с които искате да разделите подаръка.

За който не е наясно Calinachi имат програма за лоялност и всеки регистриран потребител трупа точки с всяка поръчка,които може да ползва като отстъпка при следващата. Освен това до края на месеца продължава промоцията им 3=2 вземаш 3 продукта плащаш 2 с код 💥14ta02kg24

И да си знаете,че  за останалото време групата има постоянен код за отстъпка 10% 💥29mm10st💥

Слънчев,февруарски ден от мен прекрасни 💗💋!

И.....💗Красотата не е във визията - тя е състояние на духа!💗



 



 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба