Trimay Mellow U Cleansing Balm - код СИНЬО


 Случва ли ви се продукт да ви грабне визуално и да искате да го имате без въобще да погледнете състав или отзиви 😁? На мен ми се случва доста често особено ако опаковката на въпросния е синя или лилава.

Така стана с балмът на Pyunkang Yul ,така стана и с тоя млечно лилаво син красавец 💙.

Класически буркан на винт с предпазно капаче и шпатулка/знаете,че много държа на тоя гъдел/.
Консистенцията е доста по-мека от тая на останалите балмове в моя арсенал,но спокойно се дозира и няма опасност да го загубите по трасето от буркана до лицето 😀. При контакт с ръцете се топи мигновено и се превръща в олио. Аромат отчетлив няма или по-скоро има съвсем лек и ненатрапчив. 

 За мен е Ок тоя момент. Въобще не държа на парфюмни композиции точно в измивен продукт.

Имам два отворени балма в момента плюс олиото на Anua и маската на Skon, та тоя го бях оставила на изчакване.
 Жени обаче спомена,че усеща кожата си след него много хидратирана/нещо,което в момента определено търся във всички продукти/.

Определено ми харесва. Почиства добре без да премива и след него кожата не опъва и не "плаче" за бързо нанасяне на друг продукт.

Корейски състав с лактобацили и ферменти за подкрепа на епидермалната бариера,хубави масла,които разтварят грим,слънцезащита и мръсотия както и няколко хубави растителни екстракта за допълнителен гъдел.
 Екстракт от баобаб и индийска опунция,центела, чаено дърво, тученица и т.н. подхранват,хидратират и успокояват кожата.

 Като цяло прекрасен продукт за мен,който точно в тоя момент ми е супер полезен с хидратиращото и успояващо усещане,което оставя след себе си.
Та ако имате нужда от свестен,сравнително бюджетен продукт за първа стъпка - препоръчвам го.


Знаете,че много харесвам марката и напоследък ползвам доста техни неща.
Сериите им за коса и трите,скрабът за скалп/имам ревюта/,слънцезащитата,пачовете,околоочният крем с 18 пептида/скоро ще му направя ревю/,маските бомбички,колагеновият тонер и тоя с еделвайс......
Сравнително бюджетна и много добре работеща марка.

В момента тече осмомартенското намаление в BESTCARE тъй,че ако не сте се възползвали направете го.

Аз лично ще си поръчам още един тонер на Fraijour с пробиотици,защото много го харесах и го ползвам по много и постоянно,околоочният с мед на марката заради добрите отзиви,кутия с масчици с бакучиойл на Тrimay да си имам 😁и още няколко глезотийки.

Знаете,че групата има постоянен код за магазина manii10 тъй,че ползвайте го.

Слънчев вторник от мен и не забравяйте,че 

💙Красотата не е във визията -тя е състояние на духа!


Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба