InstaBeauty - бюджетно,но работещо!


 Здравейте прекрасни

Често си говорим с мацките около мен на тема БГ козметика....За любовта ми към Calinachi и профи продуктите на Colagena знаете,но днес ще ви споделя за един друг интересен бранд...

InstaBeauty са млад български бранд създаден през 2018г. Привлякоха вниманието ми с това,че във формулите на продуктите им влизат добре познати и обичани от мен съставки на водещи световни лаборатории.
Може и да греша,но мисля ми се е мяркал техен продук в бюти кутия 😁 без да съм убедена. Аз си ги поръчах след подкукуросване 😁от Роси Димитрова и след като се загледах в обещаващия състав.

Три продукта предлагат:
✅Спрей бустер- който си е един чудесен мист.
✅Лифтинг серум за лице и околоочен контур
✅Хидратиращ крем

На някакво намаление си поръчах два серума,а те ми пратиха подарък миста 😀. Та серумът си го ползвам сигурно повече от месец вече предимно в околоочната зона и на проклетата,дразнеща гневна бръчка 😁 и много ми харесва.
Кремът го нямам защото към оня момент ползвах Краля 

💥SKIN4PASSION Ultra anti aging defying💥като нощна грижа,но лятото нахлу брутално и май ще трябва да помисля за нещо по-лекичко.....

И така серумът
InstaLifting™- с консистенция на лек крем тип емулсия.Нанася се лесно и попива скоростно като оставя едно много свежо влажно усещане. Понякога когато проточа вечерната рутина го нанасям и по няколко пъти в околоочната зона.

Звездата в състава на всички продукти е
патент на  френската лаборатория Givaudan Unilucent HR -14

силно концентриран воден екстракт от листата на Haberlea rhodopensis/Орфеево цвете/, богат на полифенолния гликозид миконозид/изключително потентен антиоксидант/.
Това е биоактивен комплекс за подобряване на стегнатостта и блясъка на кожата, както и за предотвратяване на UV индуцираното протеиново окисление в дермата.

И понеже Ради ме научи да се ровя и да си задавам въпроси зарових се в протоколите от клиничните изследвания  на Givaudan 😀.

Unilucent HR -14 е екстракт от Орфеево цвете/родопски силивряк/.  Орфеевото цвете е легендарно със способността си да възкръсва. Оставено без вода/превърнато в хербарий за години/ако бъде намокрено и засадено то оживява ,започва да се храни,расте и цъфти.
Орфеевото цвете от години представлява интерес за науката и според
Такаши Ямагучи – японски астробиолог произходът му е извънземен както и на микроорганизмите способни на състояние на анабиоза.
Най-общо казано без да навлизам в подробности/на който му е интересно протоколите са публични/ според клиничните проучвания повишава синтеза на колаген и еластин след третиране на човешка кожа с екстракта му, като ефекта е много по-мощен от ретинол и ретиноева киселина. 

Невероятно звучи,но аз лично не допускам инсунуация от лаборатория от капацитета на Givaudan 😀.

Другият не маложажен ефект на това чудо е,че минимизира 

оксидирането на протеините в дермата под влиянието на UVлъчите 

или с други думи прави кожата по-малко фоточувствителна,което е огромен плюс за дамите със склонност към петносване.

Matrixyl® Morphomics™- иновация на Sederma на тема Matrixyl.

Пептид борещ се се с вертикалните линии/гневна,назолабиални/,които предават сърдит и тъжен вид на лицето. Клиничните резултати са повече от добри. Подобрява структурата и плътността на кожата,а това последното е особено търсен ефект при мен.

Beautifeye™ отново на Sederma е съставка,която познавам от околоочния серум за пълна грижа на Colagena. 

Глицерин,екстракт от аблиция и дауротузид като състав,със сериозно противостареещо и подмладяващо действие.

Прдобрява микроциркулация, добавя гъвкавост и еластичност. Осигурява повдигащо действие върху отпуснатия горен клепач и третира глобалния контур на окото. Изглажда бръчките тип "пачи крак", като укрепва дермалната структура и увеличава нейнита еластичност. Избледнява тъмните кръгове и намалява подпухналостта в долната част, като консолидира микроваскуларната мрежа и намалява пигментацията.
Много харесвам крема на Colagena и профи салонния гел и си признавам,че за да посегна към тия продукти тая съставка е един от виновниците.

От тук нататък стандартно,хиалурон,Ascorbyl Tetraisopalmitate/стабилна и много потентна форма на вит.С/,масло от сладък бадем,масло от авокадо,пантенол,вит.Е......
Брутално добър състав за такъв мега бюджетен продукт -силно съм впечатлена и доста порових дали нямат нещо общо с Таня Роганска защото почеркът ми е много познат....

Другият им продукт,който ползвам е Спрей мист бустерът или казано на наш език много приятен тонер под формата на мист. Ползвам го често като първи продукт в рутината. Лекичък,попива веднага и кожата е освежена.
Единственият му недостатък е че е малъъъък 😁. Аз съм терминатор на тонери и винаги ги купувам във възможно най-голямата опаковка/мразя да плащам амбалаж/. Ако това нещо се появи в 200-300мл. опаковка с кеф бих си го купувала,защото в момента цената му е мега неизгодна. На 50мл. аз им виждам сметката за 5 дни и то при положение,че ползвам още няколко тонера. Или Рефил опаковка в голямо шише ......ех размечтах се.

Интересната съставка тук освен Орфеевото цвете е
Earth Marine Water - е уникална вода извираща в сърцето на френския остров Ноармутие. Морската вода около острова се просмуква през почвата и геоложките пластове,които я пречистват и обогатяват допълнително с минерали и се появява в средата на острова.
Реминерализира кожата по-ефективно от морската и термалната. Елементите, на които е богата, стимулират жизнеспособността на клетките, което има ревитализиращ ефект. Детоксикира и предпазва от оксидативния стрес.
Хидролизиран колаген,пантенол,ниацинамид,хиалурон допълват формулата.


Признавам си,че съм впечатлена. За да тръгна да пиша за тях-за мен наистина са добри. Спомням си как преди година по същия начин открих Calinachi😀.....Промоциийка,свраката си купи маската 😁,похвали я и така.

И за който е стигнал до тук ще кажа,че в момента имат двойни сетове на продуктите на много приятни цени,а като бонус ви давам и код за -20% който важи и за вече намалените сетове.

Кодът е
SPRING20







 

 


Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба