Двойна противокосопадна терапия CALINACHI + TRIMAY


 Събота сутрин,кафе и руло Стефани във фурната 😁,а аз си спазвам едно обещание което дадох още като се заговорихме за противокосопадната терапия на Trimay.....

И обещанието беше за протокол,в който може да се ползва заедно с маската на Calinachi,която за мен,а и за много от вас е неизменна част от всяко миене.


Няколко думи за ампулата на Trimay,за който не я познава защото не съм и правила ревю.
Trimay Anti-Hair Loss All In One Ampoule Pack е серум- маска,която се нанася на измит скалп. Има удобен апликатор,нанася се на сектори като серум и при контакт с водата от мокрия скалп и корени се превръща в маска.

Противокосопадна формула с отмиване е. След престой минимум 15мин. се изплаква.
Bio Hair Complex-4, състоящ се от три растежни фактора и меден трипептид-1 укрепват фуликулите и насърчават растежа.

Леко киселата формула с PH 5.66  спомага за задържането на влага .

9 аминокиселини и три сериозни хидролизирани протеина/царевичен,соев и пшеничен/ подхранват скалпа и същевременно уплътняват косъма,което води до един много желан и харесван от повечето от нас ефект -разшошен,траен естествен обем.
Салициловата киселина леко и нежно ексфолира ,премахва мъртвите клетки и излишния себум,отпушва порите и оставя усещането за пречистен,дишащ скалп.

Та усещането за удължена чистота от ампулата е безспорен факт не само при мен,а и при доста от вас,които я ползвате и това породи нуждата от съчетаването и  с любимата маска на Calinachi, от която не се отказвам защото моята коса се нуждае от Прокапила в нея.


 Та двоен протокол на скалпа -това е варианта:
Еднократно шампоаниране с шампоан по избор.....Аз лично ползвам или Сам за обем който съм снимала или Сам Рич или лайт.
 На подсушена коса нанасям маската на Calinachi по скалпа и да речем Еластисайзър или преуоша на Алтерна по дължините. Вчера например нанесох хидратиращата хайверена маска на Алтерна. Идеята е да дам нужната грижа на дължините защото стоя поне половин час с calinachi/ако се замотая и повече/.
Изплаквам и шампоанирам втори път. Отново подсушавам и нанасям ампулата на Trimay на скалпа и любимата терапия мускус на Ocoru по дължините. Стоя 15мин. и изплаквам.
 Финиши и суша - това е.
 С тоя протокол давам на скалпа си прокапила и същевременно му осигурявам всички ползи на терапията Trimay.
Лекота,свежест,повдигнат корен и удължена чистота - това е резултата. 
Пролетния косопад е в разгара си,а на мен ми падат точно по 10 косъма на миене/Амин!/. По начало не съм имала сериозен косопад от година/откакто открих Calinachi/,но от време на време започва да пада малко повече. Тоя път обаче тъкмо беше започнал да се увеличава и каточели ампулата в допълнение на маската го стопира.
 Първите няколко пъти я ползвах самостоятелно като си набавях прокапила със серума,но някак си маската ми липсва 😁. Свикнала съм с нея и усещането за обгрижен скалп,което ми дава.

Та от мен толкова за днес
ПП: сега погледнах,че ампулната терапия на Trimay все още е с особено приятната цена от намалението на сайта на bestcare 😁, а с кода на групата manii10 става още по-приятна та ако искате обгрижен скалп,превентиране на косопада,естествен обем и лек корен действайте 😁.
 За calinachi също имаме постоянен код
💥29mm10st💥 който важи и за вече намалените продукти на сайта им. За тях романи съм написала та ако на някой му е интересно може да се зачете защо толкова ги харесвам.

Хайде бягайте на разходка 😍 и не забравяйте:

Красотата не е във визията - тя е състояние на духа!

 


Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба