Calinachi маски за лице - или как си осигурих салонни терапии в къщи

 

 




 Точно тоя елемент от грижата за лице никога не ми е бил интересен 😀. С маски за коса,преуши и терапии си клеча с часове та даже и спя с някой,но тия за лице някакси са ми били винаги безинтересни. Като по-млада харесвах маските с отлепване и някой и друг пилинг,но е било моментно не част от рутината.

 Като нагазих в корейската козметика викам си ще пробвам шийт маските - всички толкова много ги харесват 😀. Е не мерси. Тия плужеци не са моето. Направо ме втриса от тая мокротия стичаща се по врата ми 😀 .

Та ...първата ми среща с маска с отмиване/осъзната/ беше със съкровището  Diamond Glow на Colagena. Писала съм за нея в статията за продуктите на марката.  

Когато започнах да тествам Calinachi и в частност продуктите им за лице и след като се влюбих в дневния и нощния крем 💓логично беше да стигна и до маските.

Брандът има четири маски в страхотни като визия и комфорт на ползване опаковки. Като цяло са издигнали в култ не само качеството на продуктите,а и визуалното удоволствие,което доставят на клиента с продуктите си. И визията, и опаковките, и цялостната концепция на бранда е с усещане за лукс и грижа.

Като пълноразмерен продукт до тук имам само Boost маската им от кутията на bg.box ,но с поръчката на нощния крем,шампоана и балсама за коса те ми пратиха мостри на всички.

 За който не е запознат Calinachi👄  са изключително щедри в тая насока и мострите им не са просто сашета,а малки красиви бурканчета,които аз нарекох диамантчета 😀💔💔.

 


 Съдържат достатъчно продукт поне за няколко нанасяния,а това при маски за лице означава поне месец ползване.

Продуктите са 50мл. тъй,че си струват парите от всякъде като съотношение цена-количество.

Първата маска,която тествах беше Филър маска за лице, шия и деколте. Хубава нежна текстура с лесно нанасяне и прекрасен SPA аромат. 

Активни съставки:

 Matrixyl Synthe 6™- аз съм голям фен на тоя пептид,който е разработка на френската фирма Sederma. Ползвам го от години в продукта на Ординари. 

Стимулира производството на колаген и уплътнява кожата,има лифтинг ефект и прави бръчките невидими. Дава усещане за сочност и напомпаност.

Маслен комплекс/лен,овес,авокадо/ -подхранва,подпомага регенерацията и тушира всички раздразнения/включително и акне/

Хиалуронова киселина - за нея съм чела доста противоречиви мнения,но за моето лице си е чудесна съставка.

 Хиалуронът има свойството да привлича влагата от заобикалящата среда и затова е много важно да не се нанася на суха кожа. Хиалуроновите продукти е най-добре да се ползват в сандвич с флорална или термална вода. Тогава ефекта им наистина е УАУ. В случая обаче Таня Роганска си е свършила работа и вложен в конкретната формула върши необходимото,а именно изглажда и повдига контура.

Д-пантенол - или провитамин В5.....

– противовъзпалителен и успокояващ кожата ефект
– подпомага зарастването на малки ранички и пъпки
– дълбоко хидратира кожата, въвеждайки влага в дълбочина

Мислен състав и работещ....

И преди някой да гракне да във формулата има  Paraphinum Liquidum /наименованието е линк към инкодер /и да това е минерално масло,което в случая е оклузив стоящ на лицето десетина минути и после отмит. Ролята му е да задържи влагата и активите в кожата,за да имаме по-пълно и комлексно действие. Поне за мен повечето активи/без вит.С и ретинол/ задължително трябва да се нанасят на влажна кожа.

Маската е чудесна след уморителен ден или когато искате да се почувствате свежа и отпочинала и лицето ви да грейне. Редовно я правя преди излизане вечер. За 10мин. лицето ми буквално се преражда и съм готова за купон 😂 /не на пенсионерския клуб де/ 😂😂😂

Подходяща е за всяка кожа включително и чувствителна, и акнетична.


Енергизираща маска за лице, шия и деколте 

Няма да крия,че тя ми е фаворит 😀. Усещам се,че най-често посягам към нея когато реша да правя нещо повече от стандартната рутина......

Различното тук от Филъра е

 Gatuline Expression ™ това е ботокс подобна съставка,която обаче е с растителен произход има моментално действие и буквално за секунди предифинира околоочния контур и устните както и назолабиални и гневна бръчка 😂. Звучи като фотошоп нали? И да точно като такъв работи. 😁. Естествена, безопасна, неживотински, растителен произход , без консерванти.

 

  • упражнява мощен, обратим миорелаксиращ ефект; видимо изглажда "пачия крак"
  • ясно намалява вертикалните бръчки
  • предефинира контура на устните, като го прави по-остър, по-фин и по-интензивен;
  • продължава да действа върху бръчките в дългосрочен план.

 Абе направо си е вълшебство 😁.

Останалите съставки са като във Филъра,а комплексното им действие е уникално. Правила съм я 3-4 пъти и съм просто влюбена. Изключително подходяща за зряла кожа с признаци на стареене като моята.Ефекта е виден моментално. И един лайфхак 😜: В няколко последователни дни нанасяйте маската на устните сутрин и вечер без отмиване,и вижте какво се случва 💔.

 

Възстaновяваща маска за лице, шия и деколте 

 Tова е още едно прекрасно творение на Calinachi💓💓💓

Първото,което ми идва на ум когато си помисля за тая маска е свежест 😀 ,да свежест,горска ливада през април с цялата прелест на възраждащия се след зимата живот. Изключително усещане за чистота и комфорт.

Активи:

Екстракт от манго - мангото е особен плод,който аз лично не обичам много- много,но се оказва,че той е едно естествено природно вълшебство когато говорим за грижа за кожата.

  Способства за намаляване на тъмните петна, пъпки и акне, като по този начин придава естествен блясък на лицето ви. Съдържащите се в него витамин А и бета-каротин подмладяват и съживяват кожата, възвръщат жизнеността и блясъка ѝ.

Calinachi са заложили на него и са създали чудесна грижа за всеки тип кожа. Това е своеобразен пречистващ и прераждащ ритуал и в синергия с останалите активи присъстващи във всички маски работи и го прави повече от добре. 

Изключително подходяща за кожа с проблеми включително и акнетична. Високото съдържание на вит.Е,С и магнезий способства за прочистване на повърхностния слой на кожата и намаляване на възпаленията. /Понеже си играя с различни активи демек търся си белята 😀 преди няколко дни се озовах с красива,сочна пъпка на брадичката 😩. Е мазнах вечерта само нея с маската и до сутринта се беше скрила гадината/

Харесва ми правя я обикновено в петък вечер защото сваля целия стрес натрупан през седмицата и ме зарежда за подвизи през уикенда 😁.

 

 И четвъртата,но не и на последно място

Хидратираща маска за лице, шия и деколте  тук основното е дълбоката хидратация,а всички сме наясно,че тя е разковничето в голяма част от грижата за кожата. Имаме ли хидратирана кожа тя е свежа и възприемчива към всички активи и полезности,с които я глезим. Не хидратираме ли правилно и достатъчно гарантирано ще се озовем с нарушена кожна бариера и безброй проблеми произтичащи от това.

Активът тук е  AQUAXYL ™ . Оптимизира хидратацията на кожата.  Работи, като контролира циркулацията на водата и нейните резерви. Подсилва синтеза на основни липиди и протеини, участващи в поддържането на роговия слой. 

Укрепва кожната бариера, насърчава здравословното диференциране на епидермиса и зарежда вътрешните водни резервоари (хиалуронова киселина, серамиди и аквапоринови бустери).

И тук ще отворя една скоба на тема аквапорини......Какво представляват те и защо е важно да се поддържат в кондиция.

 Аквапорините са  микроскопични каналчета в клетъчните мембрани, които улесняват транспортирането на вода и други молекули от една клетка в друга. С други думи когато те са добре и кожата ни е добре и способна да усвоява и задържа влага и активи.

 Та..... тази маска е истински експерт по хидратацията 💓. Изпитах го на свой гръб след един екстремен ден в близост до морския бряг със съответния вятър и слънце. Нанесох на почистена кожа и буквално усетих как лицето ми се съживява. Изключително комфортна текстура и аромат. 

Силно препоръчвам да не я забравяте тръгвайки на планина или на море.  

 

И в заключение.....Не съм фен на козметичните салони. Моля не ме съдете 💓💓 . В гилдията има много прекрасни професионалисти,но част от тях не мога да си позволя по чисто финансови причини,а другата част са ми неудобни като дестинации. Няколко пъти съм се парила и просто се отказах.

 Благодарна съм на Calinachi затова,че са създали тези работещи формули,с чиято помощ си имам личен салон 💚 с прекрасна грижа когато пожелая.

 


Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба