Calinachi дневен и нощен крем - грижа с мисъл и любов

 


 Не мислех,че ще открия продукт,който да се конкурира с  любимецът ми Хидралифт интензив на Colagena за моята зряла 50+ годишна кожа, но ето ,че се случи.......

Писах в предната статия първите си впечатления от Дневния крем за лице,  шия и деколте на Calinachi.....Тук ще споделя усещанията си и действието,което виждам след близо месец употреба вече. Ще споделя и как се комбинира и допълва с братчето си за вечерна грижа Нощен крем за лице,шия и деколте.

 И така...за луксозната визия,тежкия стъклен буркан, златната капачка 😀💓 вече споделих. За липсата на шпатулка за нанасяне  също 😂😂😂./Между другото Calinachi обещаха в най-скоро време да поправят тоя си пропуск тъй,че мили мои запишете си,че до тук ми висите 3 броя 😂😂😂/.

 Признавам си,че при първото нанасяне малко се стреснах от плътната консистенция....Свикнала съм от хидралифта да нанасям солидно количество/стига ми един буркан за два месеца тъй,че 0.5мл. си ги клепам като стой та гледай и лицето ми си ги поема и е щастливо. 

 Тук обаче нещата са различни. Крема освен активните съставки,които са топ има и слънцезащитни филтри тъй,че се наложи да сваля количеството на половина ако не искам да приличам на варосана гейша 😀и лицето ми да се чувства комфортно. Та... изключително икономичен продукт. За месец съм употребила 1/4 от буркана,а го ползвам ежедневно. Пропуснала съм сигурно два дни,в които сложих Хидралифт защото исках да нанеса и SPF50 отгоре тъй,като щях да съм доста време на открито.

 Защо се заинатих да го използвам и да му намеря цаката.....Освен сериозните пари,които струва де 😀.....Ами защото виждам какво прави с лицето ми. 

Освен убийствения лифтинг ефект,който има/обожавам го/ прави кожата сочна,стегната и ми е напълно достатъчен да се чувствам комфортно от 6ч. сутринта когато го нанасям до 9-10-11 вечерта когато е ред на вечерната ми рутина. Малко кремове го могат/даже Хидралифта не успява понякога/.

 Това е ефекта на  Емулгатор Montanov 202 и Soline® BIO/ /модерната химия/. И двете съставки спомагат за удължено освобождаване на активите и задържане на хидратацията, и явно в синергия работят страхотно. За останалите съставки писах в предната статия.

 За любителките на глоу ефекта - да си знаете,че тук такъв липсва. Кремът матира доста добре и според мен ще е подходящ и за по-мазни/млади кожи/.

Наблюдавам лицето си изключително внимателно през този месец и съм впечатлена.

Не прекалявайте с наслагването на продукти преди него обаче. Казвам направо-не е подходящ за дами свикнали с многостъпковите рутини тип Корея. Максимума,който моето лице може да поеме е тонер,ампула центела и един серум-не повече. Самият крем е доволно богат и ако сътворим попара преди него следва нелицеприятен  ефект тип кир 😀. 

Та плюсове и минуси 😀 

1.Прекрасна дълготрайна хидратация/не се сбабичосвам 😀 в 16-17ч. като с други продукти/

2.Страхотен лифтинг ефект/назолабиалните ми ги е хванала липсата....почти / 😂

3.Добри слънцезащитни филтри,които са достатъчни за моята кожа ако не се отдавам на екстремни изживявания. За плаж,планина и пикник отделната слънцезащита е задължителна.

4.Супер икономичен.

Минуси....

1.Абе скъп е да му се не види 😂 ама си струва всяка стотинка

2. Няма шпатулка мрън-мрън 😉


И след като разнищих дневния е ред на нощния......

Същата визия...стоят безкрайно красиво на рафта ми с ежедневна грижа 👀


 

Във вечерната си рутина ползвам през вечер ретинал - Avene нощния пилинг и добрата хидратация и подхранване са ми изключително важни.

Отново млечно бяла консистенция значително по-лека от тая на дневния. Изключително комфортно, свежо усещане. Рутината ми включва доста продукти и преди и след ретинала като крема в повечето случаи ми е финален. Понякога когато ме е духал вятъра слагам след него и нощната маска на Алекс. Разбират се без проблем.

 Държа да подчертая обаче,че аз хидратирам сериозно. Слагам един флорален и два корейски тонера плюс центела ампула преди ретинала. След него слагам пептиди и моята машина на времето/Дермалифт склуптур на Colagena/ 😀. Изчаквам няколко минути и тогава нанасям крема. Попива веднага,не оставя никакъв филм или лепнещо усещане. Кожата се усеща изключително мека, сочна и еластична.

 В съставът ме впечатли пчелния восък. Харесвам продукти с всичко произведено от пчелите. Те са успокояващи,подхранващи,противовъзпалителни . Оставят едно усещане за нежност и ефирна мекота върху кожата.

Бадемово масло-явно Таня Роганска му е фен защото го има в почти всички продукти на марката 😀 и с право. Хипоалергенно,подхранва и омекотява,работи върху пигметацията.

Вит.Е,ДНК,Хиалурон и Центела 💓 . Ами чудесен състав.

Много ама много ми харесва ...

Хайде и тук плюсове и минуси....

1. Изключително нежен,лек,напълно попиващ.

2. Богата хидратация и изключително комфортно усещане.

3. Сутрин се събуждам със свежа,хидратирана кожа без филм върху нея. Това го казвам защото примерно ако нанеса крема на cerave с масла,който си правя сутрин доста упорито си плакна лицето,за да махна филма който създава. Не,че е лошо харесвам го,но е малко досадно.

Минуси......

1 Цената...това май му е единствения минус и добре,че calinachi пускат по някой и друг код от време на време.


Та в заключение....за мен и моята кожа тия два крема работят в страхотна синергия като действието на единия допълва това на другия. 

 


 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба