Colagena professional-осмелете се да изберете българското

 


"30 години,в които разбрах какво огромно значение имат в нашия живот любовта,почтеността и отговорността".

Така започва интервюто си Таня Роганска -създателката на Colagena......

Първата ми среща с марката си беше чиста случайност. Заиграх се с ретиноидите сериозно и съответно попаднах в групата на Алекс във фейсбук . Тя тъкмо беше промотирала прословутата нощна маска.......Зачетох се,поръчах я,влюбих се и се започна 😀......

Марката е създадена през 1991г. от инж. Таня Роганска - една силна и борбена жена,влюбена в професията си и в това което прави.

 В основата на всички формули е българският колаген хидролизат  патентован от нея през 1986г. 

Чисти формули с максимално добър състав.

Чистосърдечно си признавам,че за моите 50+ години случаите,в които съм купувала БГ козметика/след 1989г де / 😀 се броят на пръсти. Да имала съм някой добри попадения през годините,но са били от сорта крем за ръце или душ гел. За лице рядко да не кажа никога.

 Презентацията на Алекс обаче ме спечели,а и предвид опитът и знанията и по темата реших да и се доверя,а от там и на Colagena. 

 Искам дебело да подчертая обаче,че всички продукти,които ползвам и за които е тая статия са от профи сериите на марката . Защото те имат и масмаркетни продукти,които не са ми в полезрението. Може и да са добри,но никак не ми харесват пресилените описания и нереални обещания,с които изобилства рекламата им.

 Та Възстановяваща нощна маска OVERNIGHT или маската на Алекс 💓

Масло от овес,D-pantenol ,centela,колаген хидролизат и  AQUAXYL TM - чисто и съвършено! Лека консистенция,по-скоро близка до гел отколкото до маска/мразя плътни продукти с тежко разнасяне/.  Страхотно овлажняване и супер комфортно усещане. Нанасям я почти всяка вечер като последен продукт в рутината. Понякога само нея,понякога след крема на Cerave с масла на моя милост 😀.

Следващия техен продукт,който ме заинтригува беше Lumiskin Fluid . В опит да си намеря слънцезащита ,която да харесам купих сума щуротии и не и не. Попаднах на описанието на това чудо и ме грабна. Свързах се с централата в Пловдив и го поръчах директно от тях. Длъжна съм да кажа,че защитата му не е от най-читавите тъй,че за плаж и директно излагане на слънце не става,но предвид факта,че беше есен,а и моят начин на живот не предполага клечане цял ден на слънце ме устройва.

Активни съставки: Lumisphere Иновационна съставка на SEDERMA/техен е и прословутия матрксил 3000/, Франция. Създава незабавен омекотен, светлинен и матиращ ефект върху недостатъците на кожата (петна, бръчици, грапавини, пори). Но без бял отенък! Осигурява UVA - UVB защита. При продължителна употреба осигурява физиологично просветляване на кожата с дълготраен ефект./, Колаген хидролизат, Хиалуронова киселина, Витамин Е, Масло от Гроздови семки, Бадемово масло. 

 Изключително приятна,лека консистенция,нанася се с лекота,попива веднага и оставя страхотен кадифен завършек. Нямам кой-знае какви недостатъци за криене и мразя тониращи продукти затова и това е моят избор. Изравнен тен с разкошен глоу ефект/не лъщя като намазана с олио де 😀. Измазах една опакова,вече съм на втората а,за пролетта и лятото ще заложа на

BLUE CITY: това вече е слънцезащита по всички правила и не само.....Изключително лек,попива скоростно и спокойно човек нанася нужното количество,за да постигне нивото на слънцезащита. Абсолютно достатъчен е за кожата ми в топло време или с него мога да си спестя дневния крем/серумите преди него обаче не 😀 все пак ЕГН-то си иска своето/.

И тук имаме множество благинки :   AQUAXYL™ , хиалуронова киселина,масло от малинови семки серамиди от масло от овес,  D-pantenol.

Овлажнява,подхранва ,с добра УВ защита,попива напълно без да оставя мазен филм....абе слънцезащита мечта за лятото и не само.

И сега най-любимият ми техен продукт  Хидралифт Интензив крем  ако другите ги харесвам и обичам това чудо просто го обожавам 💓💓💓.

Изключително луксозно изпълнение като визия. Тежък стъклен буркан с бляскава капачка и брандирана метална шпатулка в красива картонена кутия

 Оформяща и стягаща грижа, която подобрява еластичността и хидратацията на кожата.

Съставът е комбинация от ултамодерна химия/ Agefinity, Glycolift, Aquaxy/,морска вода, Масло от Канабис, Масло от Жожоба, Колаген хидролизат

Нанасянето му е вълшебно докосване. Отново лека,ефирна консистенция оставяща усещането все едно си е наплискал лицето човек с вода от планински извор.Попива веднага,има леко стягащо усещане без сухота обаче. Изключително комфортен продукт. Първият ми свърши,подкарах втори буркан и съм се запасила с още 😀. Мразя да оставам без запаси от любими неща. 

И понеже имам ядове с околоочния контур вечно ми е сухо и вечно търся нещо,което да подобри вида му следващия продукт,който тествах и харесах беше :

   4D Volume filler. Принципно е серум,но всъщност си е прекрасен лек околоочен крем. Има страхотен лифтинг ефект,като същевременно хидратира и оставя комфортно усещане. Не дразни/попадал ми е в окото/. И тук една голяма критика към Colagena. Абсолютно неподходяща опаковка. Помпата пуска продукт достатъчен за половината лице. Това е голяма недомислица и за цената,на която се продава можеха да вземат нещо по-подходящо.

Серум за пълна грижа около очи е другият им околоочен продукт,който ползвам. Привлече ме с обещанието,за повдигане на клепача. Моят не е чак толкова зле,но превенцията спасява или поне отлага ножа😀 . 

Отново приятна лека консистенция,бързо попива и дава комфорт.  Освежава много вида на очите и дава един глоу ефект,който е чудесен. 

И тук трябва да си призная един грях 😊. Понеже съм любопитна,а нямам вяра на козметички/патила съм си/ по неведоми пътища се сдобих с профи варианта на тоя серум. Не е за простосмъртни с други думи 😀 . Ами ДА нормално това е продукт от друга категория. Консистенцията е гелообразна/предполагам заради това,че се ползва за апаратни процедури/а действието му е наистина това,което обещава. Чао торбички 😀/временно разбира се/,пачи крак илюзия,абе лифтира зоната страхотно без да създава дискомфорт. Слагам върху него обаче крем сутрин,защото не ми се рискува да се озова с пресъхнал околоочен извън къщи.

Много хубав изчистен състав на всички продукти,което е огромен плюс. Не съм против добрата химия и я ползвам с удоволствие,но предпочитам продукти без аромати и тем подобни финтифлюшки без полза,а тия са точно такива. 

Имам и техния ниацинамид 

 Ниацинамид, Екстракт от Лотос, Хидратиращ комплекс, Постбиотик, Колаген хидрилизат, Хиалуронова киселина

Приятен за нанасяне гел,бързо попива,никаква реакция на кожата ми. Нямам особена нужда,но го мажа чат-пат.


Нощен крем Age Control е следващият им звезден продукт. Визията е като на Хидралифт интензив. Не съм го купувала,но го тествах благодарение на отзивчивия техен служител,с който си комуникирам по телефона 😀

   Състав: Високо концентрираният микрокапсулиран Ретинол,Колаген хидролизат, Натурални масла, Комплекс минерали. 

Голям минус- не казват какъв е процента на ретинола,но по предписанието за употреба и по комфортното усещане за крем/когато го тествах ползвах Cerave който е 0.3 ретинол/ предполагам,че е слабичък. Въпреки това  вероятно за лятото ще се сдобия с един. Не искам да губя ретинизацията,но и не възнамерявам да се лиша от плажа.....Та мисля да го ползвам като компромис. Много приятно хидратира,сутринта кожата е сочна и подхранена. Ако някой сега нагазва в морето на ретинолите това е изключително подходящ продукт за старт.

И още лукс Маска за лице Diamond Glow ако човек иска да се поглези и като мен мрази дискомфорта на лист маските 😀/господи имам чувството,че съм си пльоснала плужек на лицето/ това е страхотна алтернатива. За 10 мин. имате буквално преродено лице. След изтощителен ден обожавам да се намажа и да подремна пред телевизора с нея. Кремообразна консистенция,нежна и без аромати. 

 

Хидратиращ серум със серамиди CERAMIDITY или серумът на Алекс 💓

Мислен продукт определено. Въвеждам 0.1 ретинал на Avene в момента и тоя серум заедно с нощната маска са ми задължителни във вечерите с ретинал. Браво Алекс,Браво Colagena!  Нежен,ефирен,лесно се разнася и бързо попива. не лепне,мирише като маската и всички останали продукти. 

 Дермалифт склуптур- нарекох го моята машина на времето 😂😂💓💓 защото наистина го усещам и чувствам като такава. Изключителен продукт! Серум с гелообразна текстура. Нанасям буквално по една капка на гневна бръчка,назолабиални и шията и след секунди все едно съм се минала в риала с филтър на фотошоп 😂. Мислех си,че си въобразявам докато познати не взеха да ме питат какви процедури съм правила 😀. Ползвам го от месец и съм силно впечатлена. Лифтира страхотно,прави кожата стегната и сочна. Попива моментално и не иска никакво чакане. Нанасям го сутрин преди дневния крем.


Марката има още много продукти,които са ми интересни и бих тествала и слава богу ВЕЧЕ ИМАТ ТЕСТЕРИ АМИН! 

 


Изключително голям минус е тая абсолютно недомислена дистрибуция през козметичните салони.

 Защо? Предлагате серии за домашна грижа. Защо трябва да ходя в салон,където някой да ми надува главата с абсолютно неинтересуващи ме неща. Искам да си купя крем точка! 

Не, не искам избелваща терапия нито лифтинг терапия. Мразя да ме третират като касичка хора със знания на 1/100 от моите.

Направете един нормален онлайн магазин или ги заредете в Рибата или Арлен/от там пазаруваме повечето/. Магазините са с име и са се доказали през годините.

 В заключение,че станах язвителна. Страхотни,работещи български продукти,на прилични що-годе цени. Ако оправят маркетинга и рекламата както и дистрибуцията ме печелят за винаги 💓

 

 ПП:

Качвам снимки на каталозите с цени на продуктите. Това са цените на Colagena,но салоните не са задължени да продават на тях...да си го знаете,за да няма недоразумения. И.....от началото на март ще са с нови цени,за които искрено се надявам,че няма да се боря още половин година.

0886 523 024 - телефонът на централата в Пловдив 
Colagena не ме мразете много моля ви 😀😀😀

































 


Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба