Shu Uemura Art of Hair или моята първа среща с лукса






Наскоро една не много коментирана марка продукти за коса събуди любопитството ми. Става дума за   Shu Uemura Art of Hair. Луксозен бранд японска козметика с цени определено не по джоба на обикновения българин,но....крастата си е краста и както всички знаем евтино хоби няма 😄.

Поръчах от https://www.hqhair.com/elysium.search?search=++Shu+Uemura+Art+of+Hair


за съжаление сайта няма безплатна доставка до БГ,но пък за сметка на това кашончето беше пълно с подаръци 😄 нещо не характерно за познатите ни БГ търговци на козметика.


 Поръчах шампоан и маска от серията Shusu Sleek и маската Silk Bloom. Като подарък от сайта получих шампоана  Urban Moisture. 



 Признавам си,че за тая цена имах големи очаквания и повечето се оправдаха. Продуктите пристигнаха за около седмица и то в офис на Спиди. С други думи не се наложи да се занимавам с досадните лелки от БГ пощи 😃.


 Както вече съм казвала  косата ми е изрусена на ниво 10 от 15г. дълга до средата на гърба с нормални корени и дължини нуждаещи се от постоянна грижа.


 С годините си намерих моите продукти,но това не ми пречи да експериментирам и с нови.

Но да минем по същество.... Шампоан и маска Shusu Sleek 

Шампоанът не е нито рядък нито гъст-със средна консистенция,абсолютно прозрачен и много икономичен.

Ароматът...е тук мога да кажа само УАУ. Мирише на скъп мъжки парфюм и ароматът се задържа върху косата въпреки използването след него на маска и финиши.

Измива добре без да премива. Разплита косата още под душа,омекотява и изглажда.

Маската Shusu Sleek


Маска за непослушни и упорити коси. Има богата кремообразна текстура и съдържа в себе си много повече активни вещества от познатите аналози. Предназначена е постигане на ефект-гладка коса съхранявайки същевременно цвета  и без да утежнява. 

 Нанесох маската на подсушена коса,сложих шапка за баня,загрях със сешоара и стоях 15-20мин. Още докато изплаквах  косата се плъзгаше между пръстите като жива/любимо усещане/. Нанесох дежурните финиши и изсуших с въртящата четка. На първото ползване си признавам,че не видях особена разлика в действието с други мои любими маски да кажем с тая на Епруваж,но след още едно две нанасяния разликата е видима. Маската има наслагващ ефект и косата става все по-хубава с всеки път. На моята балансирана в момента коса се прояви като чудесно балансирана маска,но в момент когато косата беше със суха и крайчета обрулена от Варненския вятър си я усетих като сериозен протеин. Та...за съсипани пресушени коси е желателно да се ползва със сериозен хидратиращ преуош.

 Маската Silk Bloom


Това е другата маска,която имам на марката. Съдържанието на арганово масло,витамин Е и серамиди навежда на мисълта за възстановяваща маска. На моята третирана коса обаче я усещам като хидратираща. Много, много добре балансиран продукт и се превърна в един от любимците ми. Хубава кремообразна консистенция с уникален аромат. Нанася се леко и е нужно малко количество.


 

Shu Uemura Art of Hair Urban Moisture Shampoo   ми е подарък към поръчката на другите продукти. Признавам си,че не бих го поръчала. Предубедена съм към хидратиращите шампоани. Шампоана е с много приятна консистенция,пени се добре и измива добре без да премива. Първият хидратиращ шампоан,който ми харесва!

 Ползвах го с хидратираща маска след това и съм очарована.

 

Тази седмица се сдобих и с маската  Urban Moisture

Ще  си призная,че ме остави с леко смесени чувства.... Като консистенция е типична маска на Шу,гъста,плътна маслена консистенция със страхотен аромат. Измих с урбан шампоана и нанесох маската. Стоях десетина минути. Лесно се нанася и съвсем малко количество беше достатъчно за дългото ми косище. При изплакването косата беше брутално лигава. Плакнах сигурно два пъти по-дълго от обикновено. 

Сложих малко маракеш за връхчета и нектар термик. Изсушиш със сешоар почти до напълно суха коса без да оформям.... 

Ще си призная,че косата ми е адски неориентирана,направо рошава. Стои като прехидратирана,хвърчаща една такава никаква. Иначе е мека и не се заплита.Утре ще я мина с въртящата,четка,за да се укроти. Определено и тук няма как да ползвам маска и шампоан заедно-нещо доста присъщо на моята коса. Следващия път ще пробвам с хубав протеинов шампоан и мисля,че ще се получи по-добре. 

Като цяло серията е сериозна да не кажа брутална хидратация. Моята коса в момента е много добре балансирана и няма нужда от чак толкова силни продукти. Затова и ефектът не е УАУ.


От дълго време бленувам още два продукта на марката,а именно маслото и крема с камелия от серията Essence Absolue

 

Shu Uemura Art of Hair Essence Absolue Cream Camellia

или крема с камелия.... Богат,хидратиращ, изглаждащ финиш. Омекотява и приглажда връхчетата като нищо друго. Консистенцията е плътна,маслена като на термиците на Керастаз,но две идеи по-гъста. Аромата...ах аромата е уникален. Пренася те в японска градина с цъфнали Камелии. Предвид факта,че косата ми е здрава нанасям по много мъничко да кажем количество колкото лешник. Първия път се олях,по навик сложих колкото примерно нектар термик и се сдобих с утежнени дължини. Много финиши имам,но тоя е специален за мен. Може би защото дълго време не се прежалвах заради солената цена.😀

Shu Uemura Art Of Hair Essence Absolue

е братчето на крема с камелия или маслото с камелия.

Прозрачно олио със същия аромат като крема. Доста по-леко като консистенция и усещане. Обикновено го ползвам на суха коса след сушене за блясък,но съм слагала и преди термозащитата ако съм ползвала хидратиращи продукти да успокои косъма. Слагам го и на втори трети ден след миене ако усещам сухи връхчета. Омекотява вълшебно и веднага. Попива напълно без да оставя мазен филм.

Типично в стила на  HQ с поръчката получих и подарък,а именно 

Shu Uemura Cleansing Oil Shampoo for All Hair Types 

Дълбоко почистващ шампоан с масла за всеки тип коса.... Бога ми това е поредния вълшебен продукт и автоматично ми стана любимец. ДПШ ползвах само преди боя,но откакто имам това миньонче ми се случва доста по-често. Изключително нежна прозрачна емулсия с очарователния аромат на серията Essence Absolue. Супер икономичен две помпички ми стигат за идеално измиване. В описанието го дават за честа употреба,което не ми се връзва с ДПШ,но косата ми говори друго. Усещам го като хидратиращ шампоан без каквото и да е премиване. Много много нежен и към скалпа и към дължините.

Съчетавам го с детанглъра на ДМО когато искам да оставя косата да почине от силикони и резултата е чудесен. Ето косището само по него и ДМО.



 

  В заключение съм очарована от марката като цяло. Да скъпа е,но продуктите са чудесни и ако човек има желание и възможност да се поглези са отличен избор.

 


Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба