Белеща база или как да се отървем от досадните ацетони.....



Здравейте, от известно време тествам белещите бази. Това е база за маникюр,която се пече в UV_LED лампа,но се сваля с накисване в топла вода и избутване с бамбукова пръчка,а не с киснене в ацетон.

 Както знаете ноктите ми са доволно смотани и нищо освен Коди системата не се задържа върху тях та....да имам стабилен лак върху белеща база е особено предизвикателство. 

По препоръка на Невена поръчах от Али  базата на Суит кити. 


Базата се нанася задължително върху лаково каре и идеално полиран преди това нокът. Последно е адски важно защото иначе при свалянето се къртят парченца от нокътя и става неприятно. 

 Без лепкав слой е така,че ако нанасяте директно върху нея цветен лак първия слой трябва да е буквално никакъв-с почти суха четка. Иначе се отдръпва от кутикулите и свободния край.

 Но....при мен и моите нокти самостоятелно суит китито не сработи. Трае ми 5-6 дни и после започва да се чопва някой нокът по свободния край,а това категорично не ме устройва. Ноктите ми са доста по-меки отколкото с каучуковата Коди,а това съответно влияе на трайността на маникюра. 

 Реших,че прекалено много ми допада беленето и го предпочитам пред ацетоните и затова започнах да търся начин да съчетая здравия Коди маникюр с белещата се база. Първото,което направих е да сложа върху белещата база слой Коди както и фрешер и ултрабонд по свободния край. Т. е. полирам нокътя,нанасям слой Микрогел коди,изчаквам да изсъхне и минавам с буфер свободния край и 1-2мм. от плочката, на буферираното нанасям последователно фрешер и ултрабонд Коди, нанасям слой белеща база и върху нея слой каучукова Коди.

 Нещата значително се подобриха. Вече имах здрав маникюр седмица,но при по-сериозна интервенция като закачане или удар пак ставаше гаф. Взех Рейнфорс гел,който на нормален Коди маникюр бетонира всичко и няма мърдане,тук обаче не реши проблема.

При последното ми лакиране направих следното: Не нанесох суит кити на цялата плочка,а като лаково каре или с други думи оставих 2мм. от плочката тия,които са с фрешер и ултрабонд без нея. Отгоре нанесох стандартен Коди маникюр и вече повече от седмица проблем няма. По принцип не ми е проблем да сменям лака по-често,но искам да е когато аз реша,а не защото се е развалил ето защо търся трайност и се надявам,че я открих.

 

 Освен коментираната Суит кити наскоро се сдобих и с белещата база на Борн прити-доста по-плътна и приятна за работа от първата и всъщност последния ми маникюр е с нея.

 

  Над с нейните прекрасни нокти ползва белещата база на Стриплак без моите гимнастики,но на нея по принцип всичко и държи. 

 

Имаше я в Сефора ама май я спряха. За момента я има в Енцо. 

  Свалянето на творението става с накисване в топла вода за 5-10мин. не е необходимо да е гореща и леко побутване с острия край на бамбукова пръчка за маникюр откъм кутикулата. Установих в практиката,че свалянето е значително по-лесно ако предварително намажа ноктите обилно с масло. Цялото сваляне трябва да се случи под вода-много е важно! При мен всичко пада на цяла люспа и отдолу има здрав лъскав нокът.

 Та в заключение,ако имате прилични нокти може да опитате и само с белеща база с ултрабонд по края,ако ли не го правите по сложния начин като мен. Успех!

 

 Няма да пиша нова статия,а ще споделя тук опита си с Алесандро Стрийплак,за който говорих по-горе. Сдобих се с него благодарение на Над💕💕💕. Пак по нейна препоръка от месеци ползвам и Микросел. Благодарение на последния ноктите ми са като тесли/здрави и лъскави/. Наскоро се сдобих и с белещата база на Коди...... Тя е по-различна от другите,които ползвам. Не се пече в лампа,а съхне на въздух. Има консистенция на защините силикони за омбре,но......все пак си е белеща база. Самостоятелно Коди-то не оцеля на моите нокти,но му намерих приложение.

  Та...маникюр с белеща база Алесандро Стрийплак:

 На идеално гладък нокът нанасям два слоя Микросел без да запечатвам свободния край. Ако скоро съм мокрила ръцете или съм плескала масла минавам преди това два пъти плочката с фрешер Коди. Свободния край го минавам с ултрабонд. Чакам 3-4-5мин. и нанасям белеща база Коди като лаково каре,ама истинско с отстояние поне 1мм. от кутикули и свободен край. В противен случай всичко се надига за отрицателно време. Коди-то съхне за минута. Върху него нанасям слой Алесандро нормален. Пека 30 сек в Сън 3. Отгоре 2 слоя цвят и каучуков топ на Коди.

 Конструкцията е бетон-няма мърдане. 

 Свалянето е елементарно и много по-лесно от това на китайците. В повечето случаи дори не кисна в гореща вода. Отлепя се като гума и отдолу има лъскави здрави нокти.

 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба