Как се справих с излишните килограми без да искам

  В тази статия искам да ви разкажа за един доста неочакван ефект,на моята четиримесечна програма за борба с хормоналата буря на пременопаузата.


 Никога не съм била слаба,но през годините къде с усилия къде без съм се стремила да поддържам що-годе прилично тегло и външен вид. Хич ме няма по диетите,а да спортувам активно спрях на 18 поради сериозна травма. Не съм фен на фитнес залите,но за сметка на това работата ми е доста динамична и крачкомерът редовно отброява 12-15000 крачки дневно. 

 Та за последната година бавно и неусетно качих доста килограми,които определено ми тежаха. Не бях променила хранителните си навици,нито начина си на живот като изключим това,че почти постоянно се чувствах уморена,боляха ме ставите,абе скапана работа. Най- гадното от всичко беше,че килограмите се трупат предимно около талията,на корема и ханша -грозна гледка.

 Отдавах го на депресиращата обстановка с проклетия Ковид и гледах да не се замислям много-много  до деня,в който гениколожката ме шамароса с новината за миомата. Наясно бях със симптомите на пременопаузата,но това не го бях очаквала.

 Стреснах се здраво,а аз съм от хората,на които обикновено им трябва малко,за да се вземат в ръце и да действат.

 И така 20 дни разтоварване,с последвало 10 дневно захранване и тук стигам до темата на тая статия,а именно добавките на Вивасан

 Заедно с разтоварването започнах програма  включваща детокс и балансиране на хормоните.

 Сироп Артишок  три пъти дневно по 2 супени лъжици

Масло лимон 2 капки сутрин разтворени в мъничко мед

Масло портока обед и вечер също по 2 капки 

Пробиотик сутрин 30мин. преди кафето

Омега 3 с крил обед и вечер по една капсула след храна

Фито 40 три пъти по една капсула след храна 

Още от първия ден усетих,че с добавките гладуването е доста по-леко. Не усещах никакъв глад,което е доста странно. Всеки,който го е правил е наясно,че не е лесно и е необходима доста силна воля,за да спазиш режима. 

 Някъде седмица след началото изчезнаха проклетите горещи вълни,някак неусетно спрях да се потя,нервността изчезна,спях спокойно и непробудно и се събуждах свежа и отпочинала. 

Дните минаваха приключих гадуването,след него и захранването. Програмата продължи с допълване на Нигенол за втори и трети месец.

 И Фито 40 и Нигенол са хормонобалансиращи. Помагат на организма да се справи с хормоналната буря в тоя период. Пробемът на пременопаузата най-общо казано е в нестабилността,на естрогена и прогестерона,които играят постоянно. Те предизвикват и вълните и умората и болките и ставите и катаклизмите в цикъла. Те са виновни и за всички миоми,полипи и всякакви гадости от тоя сорт.

Те са виновни и за проклетите килограми естествено.

 Фито 40 ги държи в норма ако са високи ги сваля,ако са ниски ги покачва. Очевидно е,че се справя с тая задача за разлика от всички широко рекламирани аптечни щуротии.

И така....Още два месеца чинно си пих  Лимона , Портокала , Фито 40 , Нигенола,Омега 3/от втория месец добавих и масло от чаено дърво с манука и канука/.

 За тия три месеца освен от миомата се отървах и от всички натрупани килограми,че и отгоре.

 Артишокът и лимонът изметоха всички шлаки от черния дроб и просто организмът ми заработи по нов начин. Смело твърдя,че се чувствам като преродена.

 Имам много енергия,не се изморявам от най-малкото. Зрението ми,което доста бе започнало да ме предава доста се подобри/това го дължа на Омегата вероятно/.

 Най-интересното е,че вкусът на храната коренно се промени след  детокса. Почти не употребявам сол,сладко също не ми се яде. Най-странното от всичко обаче е,че не ми се яде месо. Опитвам от време на време,но не ме влече,а със сигурност бях месоядна гад преди и без шоколадец трудно оцелявах 😀.

Четвъртия месец го изкарах на Нар и Зелен чай с мента. И двете са мощни антиоксиданти и също са хормонорегулиращи.

От тук нататък ще продължа да си пия Омегата и по една капсула Фито 40 на ден защото той освен хормонобалансиращите изофлавони съдържа още редица нужни на организма ми неща като ленено семе/ източник на Омега 6 и Омега9/ ,витамин Е,витамин С, фолиева киселина,калциеви и магнезиеви соли.

 Та статията я пиша с цел да споделя факта,че регулирането на хормоните е в основата на борбата с излишните килограми при нас жените на 40+.

 Дори и  хормоните ви да са ОК,дори да сте на 20 и менопаузата да ви звучи като бабешки проблем,който вас не ви касае един курс Артишок с лимон и портокал и олекотен хранителен режим за месец гарантирано ще рестартира всеки метаболизъм,а бързият метаболизъм значи добър ефект от всяка диета или хранителен режим.

 

 

 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба