Кистозно акне и как се справихме с него.

 


 

Днес ще говоря за един много нелицеприятен проблем,от който страда доста народ и се  лута в Гордиевия възел гениколози,ендокринолози и дерматолози.

Тя е прекрасна млада девойка,умна и интелигентна 21 годишна студентка. От 3 години има проблема,обикаля светила на дерматологията,всеки следващ сменя лечението като не пропуска да оплюе предишния и така.....Позната история. Положението и обаче с времето все повече се влошавало. 

Когато се срещнахме нещата бяха до толкова зле,че на мен ми дожаля. Това красиво дете беше направо обезобразено. Множество отворени,активни комедони плюс безброй затворени кисти и огромни черни точки тип кратери в областта на челюстта,бузите,челото постепенно обхващащи и шията.

Аз не съм нито дерматолог,нито козметик,но за мен подобно състояние говори със сигурност за вътрешен проблем.

 Хормоналните изследвания обаче са като по учебник,гениколозите също не виждат проблем.....Козметиците предлагат мануално или лазрено премахване на кистите,което при такова количество и разранено лице за мен лично е живо безумие. 

 Последното тя категорично го отказа защото вече беше минавала през него и освен болката единствения резултат бил още повече затворени кисти на нови места.

Та...в случая аз се обърнах към нещо,което от личен опит знам,че работи а именно детокс програмата на Вивасан.

 Да наясно съм,че са МЛМ и да, знам мнението на масата народ на тема скъпи добавки,но мен Вивасан ме отърва от голям проблем тъй,че им се доверявам и прибягвам до тях в много случаи.

 Та аз се доверявам на Вивасан,а тя се довери на мен и започнахме.

 пробиотик

сироп Артишок

масло лимон

 Форевър янг

Омега 3


 

Сиропът артишок в комбинация с масло лимон чисти черния дроб и стомашно чревния тракт,жлъчка,бъбреци...абе тотална метла за всякакви токсини. Буквално прави рестарт.

 Пробиотикът балансира чревната флора и го прави изключително нежно и бързо.

 Форевър янг/вечерна иглика/-женското масло го наричам винаги е от полза дори при перфектни хормонални изследвания. Наясно сме,че баланса там се губи много бързо тъй,че подкрепата в случая не е излишна.

И Омега 3. Омегите стопират възпалителните процеси и буквално дават шут на целия организъм в правилната посока,за да може да се справи с проблема.

Пак казвам аз предпочетох да заложа на Вивасан защото лично ги ползвам и знам как работят. Има безброй много аналогични добавки,но колко работят и с каква бионаличност и ефетивност са -божа работа.

Втория момент беше да преразгледаме козметиката,която ползва.

Трите елемента почистване,хидратация,слънцезащита и то с правилните продукти.....

Признавам си,че ми се наложи доста да почета защото до тоя момент не ми се беше налагало да се занимавам с акнетична кожа.

 Тя ползваше измивния гел на La Roche-Posay Effaclar и

La Roche-Posay Effaclar Duo,и толкова.

Какво направихме......

Създадохме пълна рутина на тая основа.

Сутрин:

1). измиване с гела на  Effaclar 

2).флорален тонер по моя рецепта съдържащ розова вода,вода от лавандула,вода от безсмъртниче с етерично масло чаено дърво,лавандула,безсмъртниче,гераниум.

3).La Roche-Posay Effaclar Duo(+) SPF30

Знам,че за фанатиците SPF 30 и то в крем е смях,но не посмях да бягам от марката,а и лично аз не страдам от фанатизъм на тема SPF тъй,че предпочетох да има все пак някакъв отколкото без хич.

Вечерна рутина:

1).двойно почистване  с първа стъпка маслото на Мария Геогиева от gpharm което е страхотен продукт и всички го чакаме с нетърпение да се върне в продажба и измивния гел на Ла рош от сутришната рутина

2). флорален тонер

3).La Roche-Posay Effaclar Duo[+] 

Още след седмица активните комедони се успокоиха и спряха да излизат нови. Тогава въведохме във вечерната рутината лекия дермобиотик на Мария ,който е един страхотен овлажнител и грижа за за проблемна кожа/и не само/. И него го няма в продажба обаче в момента за съжаление. Марияяяя побързай 💔💔!

И така......след близо месец започна нов процес кистите започнаха да се отварят и за ден пъпчиците да изчезват все едно не ги е имало. Черните точки също изчезнаха и се показа една чистичка,нежна кожа като на бебче 💔.

В момента след близо 4 месеца кожата и е почти възстановена. Има още малко кисти,но полека-лека се скриват. Активни комедони се появяват чт-пат преди цикъл,но минават за ден без да оставят и следа -кожата се справя прекрасно.

 Детокс програмата я прави 3 месеца като в момента продължава да пие Омега и пробиотик. Последния ще го пие още 2 месеца,а омегите няма да ги спира.

 Аз лично се гордея с нея,с упоритостта и, и съм и балагодарна,че ми се довери и повярва,че изход има.

 Далеко съм от мисълта,че съм открила топлата вода,но ще се радвам ако дори едно момиче види светлина в тунела с тая моя статия.

 Акнето в 99% от случаите не е само дерматологичен проблем! Кучето е заровено по-дълбоко и докато не балансираме организма и не изметем боклука няма как да го решим.

 

 

 

 


 


 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба