EVY Technology DAILY REPAIR MOUSSE

 


     

💎💎💎   DAILY REPAIR MOUSSE💎💎💎

 

Вчера се заговорихме за намалението в ✅Нова кожа и кой 

какво е натоварил в кошницата та стана дума и за тоя мус 

на ✅Evy който някак остана в сянка покрай първоначалния

фурор и последвалото оплюване на слънцезащитите на 

марката.


 
Аз харесвам марката. Писала съм,че никак не съм фен на 

слънцезащитите и прекспонирането,което направо клони 

към манящина при някой дами 😁. 

 Сори ама клепането по половин лъжица мазило през два часа няма как да го приема,а да го правя пък съвсем .

Кафявата слънцезащита ✅DAILY DEFENSE FACE 

MOUSSE SPF50

я ползвах лятото в дните,в които съм била по-дълго на 

открито и ме опази. В останалото ежедневие си ползвах 

антиедж крема на Calinachi,чието SPF30/а реално 50+/ си 

ми беше достатъчно.

 

💎💎Но тук темата е мусът с урея DAILY REPAIR.

Същата технология като при слънцезащитите образуваща 

защитна мембрана върху кожата,която я пази от околната 

среда и ежедневните агресори. 

 💎💎Това,което прави мусът уникален е съдържащите се в него10% урея. 
Уреята е естествен хидратиращ фактор/ NMF/ . Тя 

 се съдържа в кожата,но с напредване на ЕГН–то

 постепенно количеството и намалява.

Хидрофилна молекула с малка молекулна маса,която

лесно преминава през клетъчната мембрана  и спомага за 

доставянето на допълнително водни молекули. С други 

думи хидратация в дълбочина като заедно с водата увлича 

и всички останали активи,които сте нанесли преди муса и 

подпомага проникването им.


Мажа каквото мажа,накрая слагам уреята и всичко е попило

 за секунди😁.

Това,което обаче аз най-много харесвам в продукта е 

кератолитичното му действие. Високото съдържание на 

урея 10% води до нежно естествено ексфолиране на 

кожата. С други думи ми спестява ексфолиантите и 

киселините,които хич не обичам 😁.

 Ползвам го и в сутришната и във вечерната рутина като

 последен продукт преди крема.

 Когато оплескам хидратацията 😁 кожата ми има навика 

да ми го връща с образуването на милиуми. Е откато го 

ползвам не само,че не се образуват,но и наличните 

изчезнаха 😁.

Освен урея мусът съдържа глицерин, витамин Е и алантоин.

 Нищо невиждано и нечувано,но пък добре работещ състав.

Та ако се чудите с какво да уважите намалението в ✅Нова кожа 

😁или не ви стига до безплатна доставка 😁ето ви идея с какво 

да допълните  😀😀.


💮💮💮Слънчев ден прекрасни 🌸🌸🌸


Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба