107-грижа скалпа от Корея

 


 

💧💧💧 107-грижа скалпа от Корея💧💧💧


💤💤💤💤💤💤💤💤
Марката я бях забелязала преди доста време. Който ме чете знае,че грижата за скалпа ми е първи приоритет от години. 

Може да си ходя рошава 😁/обичайния ми стайлинг/,но скалпът ми е винаги топ обгрижен.

В България ги внася чаровницата Евгения Ангелова от bestcare.
Групата ми във фейсбук Моите мании-вашите мании има постоянен код 💥manii10 💥който дава допълнителни 10% отстъпка дори върху вече намалените артикули в сайта.




Корейски бранд с традиции създаден от Chloe Kwak и Сейонг Шин.

Клои страда от неприятна екзема и в борбата си с нея експериментира с различни съставки от традиционната корейска медицина докато един ден съдбата я среща със Сейгон.

Неговото семейство е производител на отлежал оцет и ферментирали съставки от него които се влагат в лекарства от традиционната азиатска медицина.

💧💧Та тоя тандем ражда 107 💧💧

Тяхната философия се основава на убеждението – че здравето изисква холистичен и балансиран подход за трайни резултати,а с това аз съм съгласна напълно.

💤💤💤💤💤💤💤

💧Шампоан и маска 107 💧

Без силикони , сулфати и парабени - грижа изключително подходяща за всеки скалп и коса включително и за мацките следващи метода на къдравото момиче.

💥Шампоанът 107’s SCALP PURIFYING Microbiome💥
е доволно гъст,с цвят на тъмен мед и билков аромат. И не, не мирише на чубрица 😂, а по-скоро на прясно набрани билки след дъжд.
Първата ми асоциация беше,че е подобен на тоя на Сам Макнайт,но за разлика от чичо Сам тук аромат след измиването не се усеща.

Шампоанът е с насоченост грижа за микробиома. Почиства перфектно без да пресушава. Имаме буквално действие на ДПШ/дълбоко почистващ шампоан/ без негативите като остъргване на косъма и ефекта свраче гнездо 😂. Като усещане директно го оприличавам на ДПШ на Шу Уемура,който си е класа и комфорт от всякъде.

Формулата залага на седем годишен отлежал оцет пречистен с тяхна патентована технология,за да е максимално полезен както за скалпа така и за дължините.

Витаминен комплекс,про,пре и постбиотици са съчетани умело със 17 аминокиселини. Ферментирал в 10 годишен оцет женшен Ginseng VINB10-Biotic - въобще впечатляващ състав,с който повече няма да ви занимавам -на който му е интересно на сайта има подробна информация.

💤💤💤💤💤💤
Това,което е важно за нас като потребители е фактът,че имаме КОМФОРТЕН ПРОДУКТ.  Шампоанът се пени изключително добре/много важен момент за масовия потребител/. Да в състава има един хард измивен агент,който не ми е от любимите,но в случая той е балансиран повече от добре.
На първо шампоаниране две помпи са достатъчни/силно съветвам да разредите 1:3 с вода/. На второ шампоаниране 1 помпа пак разредена като е желателно да постоите 2-3 минутки с шапката пяна.

Косата под водата е идеално разплетена и се усеща напомпана някак си. И тук ще кажа нещо,което противоречи на описанието. Макар шампоанът да се води хидратиращ наличието на аминокиселини в състава му дава един идеален баланс,а нормалното PH идва да ни каже,че след него спокойно може да се ползва всякаква последваща грижа. 

💤💤💤💤💤

💥107 HAIR & SCALP HYDRATING Microbiome Treatment💥

Всъщност маската/за мен си е маска/ ме привлече изначално към марката. Винаги съм обръщала специално внимание на маски,които са грижа за скалпа,защото са редки,а тия които са едновременно добра грижа и за скалп и за дължините са още по-голяма рядкост да не кажа,че се броят на пръстите на едната ми ръка.

Формулата отново е с цялата плеада полезности на ферментиралия оцет плюс кофеин,биотин,пантенол и любимите ми масла от арган и японска камелия.

Доволно гъста консистенция,която обаче се нанася комфортно и на скалпа и на дължините. Количество колкото голям лешник нанасям на скалпа и горе- долу два пъти по толкова на дължините.

Косата е идеално разплетена без да е лигава. Постойте поне едни 15 мин. с маската/ ако имате време и повече/,за да дадете възможност на съставките да си свършат работата.

Под водата косата се усеща напомпана и жилава - буквално като жива,а след изсушаване е мека и витална.

До тук съм ги ползвала три пъти като единия път ползвах с тях и маската на Calinachi като преуош между двете шампоанирания.

За мен са изключително комфортни продукти,които не се нуждаят от специални протоколи и кой-знае какви ритуали и вуду магии 😁,за да работят. 
В моята грижа за скалп се включват безпроблемно.

Изключително подходящи за хора с проблемен скалп,бързоомазняващ се,реактивен,за хора с пърхут или себорея. Считам,че са една добра базова грижа за всеки тип коса включително и изрусена като моята. 
Не са формулирани да пазят цвета на боядисаната коса,но са доволно добре балансирани и за да не го смъкват целенасочено.

Лично аз забелязвам едно избистряне на русото/същото като при Сам Макнайт/,което подозирам,че се дължи на лимонената киселина,която неутрализира ефекта на твърдата вода.

Тъй,че даже при боядисана коса няма ядове да се ползват.

Снощи пробутах шампоана и на мъжо 😁,който е една изключително подозрителна консерва с уговорката да ми каже как си усеща скалпа,защото от време на време има разни наченки на себорея. Коментара беше "мирише странно ама поне се пени като хората 😁/ напоследък се мие с бръшляновия шампоан на Calinachi,а той трудно докарва пяна/. 

За тинейджъри и подрастващи с бушуващи хормони - идеални.

Шампоанът може да се ползва от цялото семейство без ни най-малки притеснения и без това е 500мл.-количество,което ако го ползвам сама при тоя минимален разход ще си го нося в отвъдното 😁😁, а тандемът от двата продукта би дал една добра грижа за скалпа,на всяка дама.

За мен влизат в листата препоръчани бюджетни продукти за мацките с проблемен скалп от тук нататък като смятам,че добре биха повлияли и сезонния косопад който върлува в момента. 


Толкова от мен,че пак стана роман 😁😁.
💤💥💤💥💤💥💤💥💤💥
Хубав следобед от мен момичета и пак да напомня,че до края на деня Жени и Best care имат намаление,което не е за изпускане. Аз още вчера се възползвах да отърмъча вит.С на марката/още ме боли корема от тая скъпотия 😂😂😂.

 


Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба