Okoru- ароматна магия от изтока


💙💦💙💦 Okoru- ароматна магия от изтока💙💦💙💦

 

 Днес ще ви говоря за едни малко по-различни продукти,които тествах,и които са нещо различно и впечатляващо,а именно 💧💧Шампоана и 💧💧Терапията

💙💙OKORU SILKY HAIR 💙💙

Това,което ме привлече в тия продукти е иновативната технология,която запечатва косъма по невероятен начин и го предпазва от поглъщането на миризми от ежедневието ни. Цигарен дим,градски смог,и всякакви други неособено приятни смърдели 😁вече са безсилни. 

 Експериментирах: Косата ми е измита с тях в сряда  и днес неделя все още като я подуша си мирише на тях при положение,че всеки ден съм била на работа/работя в ресторант/,готвя и в къщи и като цяло в повечето случаи още на трети ден нямам търпение да се измия.за да не мириша на манджа 😁.

Та...продуктите са на 
Woosin Cosmetics -фирма с име и традиции в Корея. /Техни са всичките красоти на BYEOLEE от които аз ползвам прословутите трюфели😁,но за тях друг път/.
 Типично по корейски - големи 500мл. шишета с помпи. Не съм фен на тия огромни разфасовки и си признавам,че за мен са мега непрактични предвид  размера на склада 😁ми с козметика за коса.
Иначе са красиви и стилни,и направо бюджетни при това съотношение цена-количество,а с кода ни 💥manii10💥още повече.
 Имат 4 комплекта шампоан с терапия,които се различават само по аромата. 

 Аз имам MUSK и откакто ги имам се опитвам да се сетя на кой парфюм ми напомнят. Изключително лек и нежен и същевременно присъствен аромат. От раз ме очарова и съм изключително щастлива,че косата ми с дни ухае на него. Не си представяйте обаче някакъв брутално силен аромат като Лалга. Изключително фин и нежен е и по никакъв начин не се бие с парфюмите ми.
 Казвам направо - това са ежедневни продукти формулирани да са подходящи за дългосрочна употреба. Т.е. като изключим болните мозъци 😁като мен ,които имат по един килер козметика за коса тези продукти са създадени за нормалните жени,които си купуват по един два,три шампоана и маски и си ги ползват докато свършат. Не изискват някакви специални знания и нямат специфика на ползване. Миете двукратно с по една-две  помпи шампоан,нанасяте терапията /може да се нанася и на скалпа/ постоявате 10-15мин.,плакнете и сте вие.

Продуктите са балансирани прекрасно тъй,че за една сравнително здрава,безпроблемна коса могат да си бъдат добра дългосрочна грижа.

✅Шампоанът 

💧OKORU SCALP SHAMPOO – WOODY MUSK💧

прозрачен, гелообразен ,безсулфатен,формулиран с аминокиселини и билкови екстракти ,пени се добре,даже много добре и много малко количество е достатъчно перфектно да почисти. Не премива,косата след него е разплетена и напомпана.

✅Хидролизирани  пшеничен ,  оризов ,  соев ,  овесен ,  протеин от оризови трици- добри повърхности протеини осигуряващи запълване на нередностите по кутикулата и същевренено способстващи за доброто овлажняване на косъма.

✅Цяла плеада хидратиращи и успокояващи🍃 растителни екстракти типично по корейски 😁. В началото им се стрясках на съставите - вече свикнах и знам,че го могат. Лайка,хризантема,невен,лавандула,розмарин,бергамонт,

мента,фрезия... 

✅ Аминокиселини- 

✔ЦИСТИИН/стимулира растежа на нова коса и е пряко отговорен за здравината на новорастящата коса/

✔ЛИЗИН-инхибитор на 5-алфа редуктазта превъщаща тестостерона в дехидротестостерон,който е пряко отговорен за косопада особено при мъжете и хормоналния такъв при жените

✔ АРГИНИН- отговарящ за здравината на косъма

И тук списъкът е дълъг по корейски 😁

Терапията

💙💙OKORU SILKY HAIR TREATMENT – WOODY MUSK💙💙

Магьосникът 😁😁който всъщност прави чудото със запечатването на аромата в косъма и предпазването му от странични,неприятни миризми. 

 Прилично плътна перлена косистенция,нанася е лесно и количеството необходимо за средно дълга коса е две до 3 помпи. Аз стоя едни поне 15-30 мин. с него,но си е факт,че е подходящ и за казармено миене 😁тип шампоан,балсам и чао.
След него косата е мега разпетена без да е кой-знае колко лигава. Не утежнява,но мацките с мазни,проблемни скалпове нека не преиграват с ползването му като терапия за скалпа/производителят го дава като такава/ и клечането с часове.
 И тук в състава имаме силикони /дишайте всички скъпотии,които ползваме врат от тях/ 😁 тъй,че сори за къдрокоските спазващи метода на къдравото момиче,но тая прекрасност не е за вас.
 Освен протеините,растителните екстракти и аминокиселините които се съдържат и тук както и в шампоана имаме любимите💗 ми масла от арган , камелия и екстракт от прословутата 🌸Йерихонска роза.
Формулата е хидратираща , дълбоко овлажняваща и същевременно запечатваща. След изплакването косата е жилава и жива,а след сушенето има страхотен блясък/за аромата е ясно 😁/
 

Пак ще се повторя,но това са супер комфортни, ежедневни продукти даващи на косата и скалпа основна,рутинна грижа и с някоя и друга терапия странично биха могли да са чудесна грижа дори за маниачки като мен.

Всеки дори и аз има нужда от такива особено с оскъдното време,което ми остава напоследък за лична грижа.

И така и така съм тръгнала да ви говоря за OKORU яе ви кажа и няколко думи за още един техен продукт,който имам и ползвам и който наистина се струва,а именно




Спрей душ гел с аромат лале🌹 OKORU BODY WASH LA TULIPE🌹

Още когато Жени заговори за тия продукти и спомена лалето в съзнанието ми се загнезди любимия аромат на  BYREDO La Tulipe💗. Имам парфюма и го ползвам от години. За мен така мирише пролетта 😁. Свежо,чисто,ненатрапчиво и същевременно неимоверно зареждащо и релаксиращо.
 Нестандартен измивен продукт е това. Пяна за душ в спрей бутилка -плътна и наситена,и мееега ароматна. Количество колкото  топка за тенис е достатъчно за цялостно измиване. Не се лигави,но оставя кожата хидратирана и сочна.
Признавам си откровено,че мразя хидратиращи мазила за тяло и не ги ползвам освен при голяма нужда,а такава не ми се е случвала откакто разкарах обикновените душ гелове и пия редовно омеги. Та с тоя продукт кожата ми се чувства комфортно и без допълнителни мазила.
Мие добре без да изсушава,в състава има 5вида серамиди,растителни екстракти  подсилващи защитната функция на кожата и оставящи я хидратирана и свежа цял ден.
За мен е приятна глезотия даваща ми СПА усещане ежедневно 💗
Тук също имаме 4 аромата като при продуктите за коса и със сигурност следващия който ще отмъкна е MUSK💗.

Слънчев понеделник ви желая прекрасни и не забравяйте,че

💙💛Красотата не е във визията- тя е състояние на духа💙💛

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба