L'Alga лукс от дълбините на океана.....



Здравейте, днес ще пиша за  един нов бранд,който отскоро дразни любопитството ми. 

 L’Alga-технология от дълбините на океана

Бях привлечена от описанието: Иновативна,професионална козметика за коса на основата на водорасли за всички типове коса....Това последното в описанието доста време ме спира да ги придобия,но най-накрая се реших и не съжалявам.

 Признавам си,че подходих с голям скептицизъм към тази новост....Ползвам профи козметика от години и рядко купувам нещо със забулен състав,а тоя на L’ALGA се изчерпва с ексклузивния комплекс AlgaNord5 ТМ,биотин, Niacinamide/витамин В3/и до там....  







Продуктите за всеки тип коса също не са ми по вкуса. Моята е изрусена,дълга и доста капризна. Не обича корави протеини и чиста хидратация. Но....фактът,че по описание марката се грижи не само за дължините,а и за скалпа и фуликулите наклони везните и я поръчах от Златна Рибка-официален вносител.

В интересни пластмасови опаковки са с причудлива форма-много

симпатични. 

 


 Шампоанът-гъст,млечнобял

 

 с изключително нежен аромат. Реших да рискувам и го нанесох концентриран на скалпа- все пак обещанията са продукт с насоченост точно грижа за скалпа. Масажирах и изплакнах без да се опитвам да разпенвам. Нанесох втори път,пак масажирах,но нормална пяна така и не успях да получа. При изплакването обаче косата беше божествено разплетена,гъвкава и много жива без познатото лигаво усещане от силиконите. Бях подготвена за слабата пенливост все пак е безулфатен шампоан,но чак до толкова не. Подсуших и си признавам,че малко се позачудих дали да не измия с добрия стар Медисютикълс ☺💕. Косата в никакъв случай не беше не измита,но беше сякаш съм и сложила нектар термик след силна маска- супер конденционирана. Скалпът си го чувствах свеж и чист като след ДПШ.

 Маската..... 

 

бяла,плътна маслена консистенция,подобна на Керастаз Терапист. Изключително малко количество ми беше достатъчно. Нанесох и масажирах по скалпа. До сега единствената маска,която съм си позволявала да нанасям на скалп е Епруваж,но тя е с такава насоченост. Сложих шапка за баня и постоях поне половин час. 

 когато свалих шапката бях БУКВАЛНО ИЗУМЕНА-по косата нямаше почти нищо все едно не съм нанасяла маска всичко беше буквално изпито.. Под водата я усетих плътна,много жилава и напоена. Подсуших и по-скоро по навик сложих две помпи Ланза олио.

 Духнах със сешоара корена и я оставих да изсъхне сама. Беше суха за отрицателно време.... 

 Резултатът-плътна,жилава бляскава коса с обем и ухаеща страхотно.

На втори и трети ден след миене  не съм слагала нищо допълнително,което си е цяло чудо при мен. Обикновено добавям някакъв финиш сутрин при оформяне. Е този път само разресвах с пръсти да се подреди косата и толкова....А опашката ми е буквално двойна.

 Ще си призная,че съм лееко озадачена. До сега подобни продукти не съм срещала,а смея да твърдя,че съм в час що годе с профи козметиката. Лалга наистина са иновация и предполагам наистина ще са подходящи за всякакви коси. За третирани със сигурност,но с това поглъщане на продукта ще са чудесни и за тънички коси без обем-създават го в изобилие.

   При проблемен скалп и мазни корени също.

  Няма да ги обявявам за вълшебни,но със сигурност са марка,която решава проблеми и бързо ще се наложат като такава.

 В заключение: Златна Рибка предлагат травъл опаковки,а предвид супер икономичността на продуктите последните са предостатъчни за тест. Мисля си,че си струва да се опитат.

     
Ето косата ми с Лалга приложена като терапия. Измих два пъти с шампоана,нанесох маската с хубав масаж на скалпа,минах с терапевтичната преса,сложих шапка за баня,завих с хавлия и постоях 30мин. Резултатът-супер плътна,жилава гладка коса с потресаващ обем. Наложи се да пригладя малко с въртящата четка. Финиш-само 2 помпички Ланза олио.  

 

 Вчера допълних серията и с финиш

Хидратиращ спрей с алгае Lalga.SEAMIST 



Спрей,но с кремообразна консистенция с термо и УВ защита,който като бонус има и антифриз ефект.

Пръснах на ръцете и така нанесох на измита с шампоана и маската влажна коса. Изсуших със сешоар без никакви други финиши. Резутатът-идеално гладка,подредена бляскава коса.

 

Ампула с алгае за супер възстановяване Lalga.BOLSTER 12 мл.

Днес  дойде редът за тест и на ампулката. Снощи  намазах скалпа с масло от Ему и дължините с домашен еластисайзър/понеже мия само с Лалга от известно време хидратиращ преуош правя през миене,заради баланса/. Сутринта измих два пъти с шампоан и нанесох ампулата по скалпа с апликатора с масаж. Разнесох и по дължините, и разресах с гребена на Макадамия. Половин ампула ми стигна доволно. 
  Ампулата е от мека пластмаса с удобен апликатор. Неудобното тук е,че ампулата не е предвидена за многократно ползване. Веднъж отворена трябва човек да мисли вариант как да я съхрани ако не я използва цялата. Консистенцията е като водичка,но не трябва да се пропуска моментът с предварителното загряване за минутка.
Усещането е като от маската,ароматът също. Сложих шапка за баня и постоях половин час. Отмих,подсуших и нанесох хидратиращия спрей. Духнах корените със сешоара и оставих да съхне сама. Резултатът е супер плътна жива коса с много обем.  Отчитам факта,че косата ми не се нуждае от супер възстановяване и затова при мен действието е като при маската,но при увредена коса със сигурност ще има УАУ ефект.
 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба