Боядисване в домашни условия как и защо

 



В тоя живот човек трябва да си изясни приоритетите и съответно да се стреми да ги спазва във всички области.

 Когато говорим за косата моите са се променяли през годините 😀и това разбира се е нормално. На 20-25 имах коса до дупето боядисана в огнено червено и за капак накъдрена на спирали 😅😅. Няма да ви казвам при всичкото ми НЕзнание на оня етап как се поддържаше това чудо . Обикновено за оформяне отиваше шепа балсам Импресия 😆,който се ползваше като продукт без отмиване,за да успее кошмарът на главата ми да има все пак някаква форма......Младост....20 век.....

 Червеното всички знаем,че е тегав цвят за поддръжка и сега,а тогава беше два пъти по-зле. Та в резултат на извращението наречено студено къдрене/от топ коафьор/ точно за няколко месеца се наложи да се подстрижа до раменете.

С всичкия си акъл реших,че така и така вече нямам коса поне да е руса 😓и...съответно и малкото останала по главата ми коса придоби вид на природно бедствие,което нямаше нищо общо с русото. Абе беше си точно тип прелъстена и изоставена ромка от пазара 😂😂😂

Последва тъмният ми период до към 35 съм била от черна през тъмно кестенява до лилава та чак синя 😏. Млада,здрава коса носеща на тормоз. Веднъж месечно боя при фризьор и почти никаква друга грижа. Елсев шампоан и балсам от супера,плюс кристали  😁. И разбира се преса ежедневно..... 

И от там насетне започва блондинският ми период......В началото много внимателно фризьорка ме изсветли и и признавам,че си свърши работата страхотно. В рамките на 3 месеца от 3-ка станах блондинка на ниво 10 и то със сив подтон. Нямаше обаче кой да ми каже,че блондираната коса е съвсеем друга бира и че изисква изключително много и то целенасочени грижи,за да бъде здрава,прилично изглеждаща и най вече ЗА ДА ИМАШ КОСА!

Та толкова с увода. Боядисвам се сама от зор 😓от много години. Просто с напредване на ЕГН-то косата ми не издържаше на агресивните салонни процедури и дилемата дали да имам русо като от рекламите или все пак да имам някаква коса на главата си,която дори да не е със съвсем равномерен цвят поне е здрава беше решена в полза на направи си сам 😁.

Имам доста бяла коса и минаването към по-тъмен цвят не ми е опция тъй,че русо ниво 9-10 е моят цвят. 

 Бои...ползвала съм какви ли не . Започнах с Макадамия,но я спряха,минах през Колестон,Jungle Fever,Олиесета докато накрая открих Oway 💔и мирясах.

 Явно това е боята за моята коса. Ползвам 9-ки,10-ки и силноизсветляващите 90-ки в различни съотношения с оксиданти 9 и 12% пак в различни съотношения в зависимост от това дали е зима или лято. Добавям по грахче син и зелен коректор,които да успеят да убият упорития балкански червен пигмент,с който майката природа щедро ме е надарила 😀/да си имам късмета/.

Опитах широко прокламирания вариант за нисък оксидант за по-дълго време и при мен не работи. Коренът ми с 6% оксидант не се изсветлява достатъчно и стои грозно рижаво.

Бялата коса естествено отказва да се боядисва тъй,че правя препигментация с чиста 8-ца,която съответно депозира пигмент в белите коси и след това боядисвам с основния цвят върху нея. 

 Ползвам боя директно от тубата защото при мен бялата коса още не е основна,но за по-големи участъци може да се разреди някакво количество с вода до консистенция на смес за боядисване и да се нанесе с четка. Задължително обаче след това косъмът се изсушава със сешоар така както си е с боята и директно след десетина минути се нанася основния цвят.

Фен съм на Олаплекс системата 1 и 2 тъй,че задължително слагам стъпка 1 в боята и си стоя поне час със стъпка 2 след като измия.

Мия с киселия шампоан на Oway.

От скоро ползвам и новите биомиметични чудесии К18 и К2.0. Преди последното боядисване направих на последното миене К18 и на първото след боя К 2.0. К18 вкарва хубав протеин и запълва всички увреждания,а К2.0 напомпва косъм с хидратация и запечатва чудесно.

Тъй,че да си блондинка тип направи си сам не е нещо кой-знае колко сложно и невъзможно. Е иска се малко координация на ръцете особено за нанасяне на тила,но там може да се ползва жокер я от щерка,я от синковец,я от милото в краен случай 😁/което аз силно избягвам защото ми се очертава половин литър смес изразходена за корен и поне час стоeне като дърво....зер някой косъм да не останел без боя 😁-близнашка му работа/.

Не ходя на фризьор защото не съм намерила такъв който да се навие да спази всичките ми изисквания и ритуали,а и половин ден в някой клюкарник-не мерси 😀. 

Та в заключение...фризьорите никога няма да харесат куц клиент като мен 😁. Посещавам такъв два пъти годишно/ Вале обичам те 💔/ и то феноменална блондинка със златни ръце,която знае какво и как искам и никога не ми умува. Връхчета,форма и чао до след половин година. Останалото е в моите ръце и бездънния шкаф с козметика.




 

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба