Kodi Professional или какво успя да задържи гел лак на моите нокти






Здравейте, в тази статия ще се опитам да систематизирам наученото за не безизвестната марка Коди с цел да не обяснявам всеки път,а просто да дам линк .

Имам така наречените проблемни нокти. Мазна и порьозна плочка не държаща нищо върху себе си. Беше ми втръснало да давам луди пари за маникюр и на финала след два три дни да съм с обелени нокти.
За Коди научих от тема,която следя в БГ Мама и не ми трябваше много,за да се сдобия с тях.

Поръчах ги от една прекрасна и отзивчива дама във фейса  https://www.facebook.com/Kodi-Professional-Bulgaria-1664587740471635/?fref=ts,защото нямах търпение/доставката от https://kodi.pro/ е поне 10 дни и има 10$ доставка.

 Ето още едно сериозно момиче,което предлага Коди за нетърпеливите https://www.facebook.com/profile.php?id=100004988044040&fref=gs&hc_ref=ARQdB483iY8ZBta5rLohhUgOxvIF5nz-2a0M8Mx-siKeLE9I2ZAasat1_m2aj77DQY8&dti=132142960451341&hc_location=group_dialog

както и линк към фейсбук групата ни за общи поръчки 

  https://www.facebook.com/groups/154417705332634/

Поръчах цялата система: Каучукова база и топ,фрешер и ултрабонд.

 Фрешера и улттрабонда както и микрогела и ремувера са в сладурски стъклени шишета с хубави,тънички удобни четки. Базата и топа са в черни матови шишета със златни надписи. Много стилни и изглеждащи луксозно. 
Етикета от задната страна на шишетата на база и топ е двоен. Отваря се и вътре има упътване.

Nail Fresher Kodi

 почиства и обезмаслява нокътната плочка,работи само в горните слоеве на естествения нокът. Използва се само на естествен нокът преди нанасяне на всички изкуствени покрития. Не вреди на нокътната плочка. Безцветна течност в прозрачно шишенце. Няма кой знае какъв дразнещ аромат. Ако се допре до кутикулите не дразни. Плочката побелява след нанасянето му.
 Задължителна стъпка за порьозни нокти като моите. Това е дехидрататор и обезмаслител 2в1. Порьозния нокът поема вода,а тя пречи на създаването на здрава връзка между него и базата. Фрешерът премахва водата само в повърхностния слой не дехидратира целия нокът.

Ultrabond Kodi Professional


Това е грундиращо средство. Представлява свързващото звено между базата и нокътя. За проблемни нокти е ключовия елемент за успешно лакиране.
 Нанасям го само по свободния край и на 1мм. от плочката,защото в противен случай свалянето после не е от най-приятните преживявания. Не се пече в лампата изчаква се минутка две и се нанася базата. Стои лепкаво и влажно.
Задължителен за моите нокти. И преди да го ползвам лак никога не ми се е забелвал откъм кутикулата. Единствения проблем беше със свободния край и ултрабонд го реши успешно.



Rubber Base Gel  Kodi Professional

  Една от най- популярните и харесвани. Каучукова, гъста, изравняваща.Четката на 12мл. разфасовка,която имам не ми харесва. Нанасям я с обикновена четка за гел твърда с къс косъм. Предпочитам тънък слой база и въобще не харесвам дебели нокти,каквито между другото се стремят да докарат повечето маникюристки.

Rubber Top Gel  Kodi Professional
каучуков, държи безупречно, страхотен блясък. Него го нанасям с оригиналната четка дори върху декорации слагам два слоя-не пестя.

Коди имат също и топ без лепкав слой перфектен за пигменти. Също е здрав и с перфектен блясък,но две идеи по-слаб на моите нокти от каучуковия. Когато го ползвам запечатвам след цвета свободния край с база.

Имат и база и топ 2в1-която не съм ги пробвала тъй като не се препоръчва за смотани нокти.

Както споменах по-нагоре свалянето обаче на системата не е лесна работа затова ползвам небезизвестното  

 Лаково каре

 Нанася се  заздравител на 2мм. разстояние от краищата на нокътя  и върху него база Коди. При свалянето лака след накисване пада без стъргане и плочката е здрава. Буквално все едно сте били лакирани с нормален лак. Обикновено ползвам Евелин 8в1/за всички био еко дами да се знае,че съдържа формалдехид и не е от най-полезните/. 
 Напоследък обаче лаково каре правя с

Liquid for strengthening the natural nail plate (Microgel) Kodi Professional или така наречения микрогел на Коди.

Това е техния заздравител за естествени нокти. Ползвам го както ползвам евелин. Даже не правя лаково каре,а го нанасям на цялата плочка. После само минавам с буфер свободния край и нанасям ултрабонд.Лакът държи безупречно. Напоследък случайно открих,че работи като белеща се база. Накисвам за 5мин. ръката в топла вода и избутвам с бамбукова пръчка. Всичко пада на люспа от раз. За целта обаче плочката отдолу трябва да е хубаво полирана,за да не се къртят парченца нокът заедно с лака.
 За бързо сваляне веднъж два пъти е ок,но в дългосрочен план ако искате да белите си вземете белеща база истинска. В противен случай ноктите изтъняват с всяко сваляне и накрая стават ужасни.
 За белещите бази съм написала отделна статия....

Mineral cuticle remover Kodi Professional
Това е течност за обработка на кутикулите. Много нежна,хидратираща и приятна. Отстранява всичко излишно и оставя усещане за обгрижени кутикули.


Liquid for removing gel polish (Tips off) Kodi Professional или течност за сваляне

 Както съм споделила вече свалянето на системата е цяло приключение с обикновените ацетони. По порепоръки се сдобих с тяхната течност и мога да кажа само едно УАУ!Страхотна е. Не дразни кутикулите,не изсушава и сваля всичко с 15мин. киснене дори и от свободния край където съм без лаково каре и с ултрабонд.

 Благодарна съм на мацките в БГ Мама благодарение ,на които открих тия чудесни за мен и моите нокти продукти. Съотношението цена-качество е без коментар. Най-доброто на цената наполовина на Блускай да речем,които са си бюджетна марка.

Така....тъй като китайците в типично техен стил не пропуснаха да копират нещо работещо и читаво ето снимки на новите оригинални опаковки на база и топ. 







Ето и цветната палитра на Коди
























И новите цветове на Коди

































Коментари

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване


  2. 0894363381 Това е телефона. Днес говорих с дамата гарантирано е правилен.

    ОтговорИзтриване
  3. Здравейте,
    Първо благодаря, че ме свързахте с Ю.Марева относно поръчката на Коди.
    Пиша Ви с молба, ако е удобно да се включа с вашата поръчка от Alie,желая като вашата лампа Sunone 1, с 30лампи.
    Аз съм от София.
    Можете да ми пишете на имейл: tsveti.pethrova@gmail.com
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  4. Цвети поръчките от Али са с безплатна доставка и в общи линии безпроблемни. Аз не се занимавам с това,но има във фейсбук много дами поръчващи за други хора.

    ОтговорИзтриване
  5. Здравейте, нямам фейсбук и не съм пазарувала от чуждестранни сайтове и затова си помислих, че може да се включа във вашата поръчка. Ще Ви заплата всичко с доставките.
    Ще съм Ви благодарна,ако ми помогнете или ме ориентирате къде има групи с общи поръчки.Благодаря.

    ОтговорИзтриване
  6. Здравейте, нямам фейсбук и не съм пазарувала от чуждестранни сайтове и затова си помислих, че може да се включа във вашата поръчка. Ще Ви заплата всичко с доставките.
    Ще съм Ви благодарна,ако ми помогнете или ме ориентирате къде има групи с общи поръчки.Благодаря.

    ОтговорИзтриване
  7. ЗДравейте, може ли едно разяснение? "Това е грундиращо средство. Представлява свързващото звено между базата и нокътя. За проблемни нокти е ключовия елемент за успешно лакиране.
    Нанасям го само по свободния край и на 1мм. от плочката" Какво се има в предвид под "свободния край и на 1мм? Прощавайте за въпроса ако ви се стори тъп, но наистина не ми стана ясно, а днес дойдоха моите и искам да пробвам

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Прощавайте, че е мъжки профил Евелина се казвам!

      Изтриване
  8. Кое точно не ви е ясно? Ултрабондът е безкиселинния праймер на Коди. Тъй като ползвам лаково каре го нанасям само по свободния край и 2мм. от плочката-там където няма каре. Ултрабондът е като двойнозалепващо тиксо. Свързва нокътя с базата за траен маникюр.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ви много за отговора, разбрах ви вече :) Пробвах КОДИ... и той ми се "отлепя" след седмица,не знам къде греша..

      Изтриване
  9. Здравейте, а може ли базата да се ползва без ултрабонд? Т.е. направо върху нокътя? И лесно ли се сваля после? Мерси :)

    ОтговорИзтриване
  10. Здравейте!
    Зачетох се доста сериозно в блога, който е крайно изчерпателен и интересен, поздравления; в следствие, на което се вдъхнових да проблем нещата на Kodi и в този ред на мисли,бих искала да запитам дали имате отзиви за този уебсайт, който има налични доста техни продукти-
    https://www.mynails.bg

    ОтговорИзтриване
  11. Здравейте може ли Ultrabond, rubber base и rubber top да използваме с изграждащ гел?Или само с геллак?

    ОтговорИзтриване
  12. Здравейте!Тъй като видях че КОДИ имат и праймер..въпросът ми е той задължителен ли е или може да се използва само Fresher,ultrabond ,база и топ ?

    ОтговорИзтриване
  13. Здравейте аз също искам да поръчам лакове каква е цената на бр

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба