Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба






Една от моите мании са професионалните продукти за коса. В тази статия ще се опитам да споделя мнението си за представената наскоро от Златна рибка марка на италианския производител BAREX Olioseta Oro Del Marocco.

Непозната до тоя момент за мен марка с доста добри отзиви при рускините. Имам подхранващата серия  състояща се от шампоан,маска и олио. 
 Много приятни и луксозно изглеждащи продукти на първо четене. Опаковани в красиви кутийки.  Като цена определено влизат в графата бюджетни профи продукти.

 Косата ми е дълга чуплива,години наред изсветлявана с амонячни бои. Като цяло успявам да я  поддържам в прилично състояние с много грижи. Харесвам силните продукти за третирана коса и съм наясно с факта,че няма как да мина без дежурните силикони. 
 Та....в  Olioseta освен дежурните силикони на челна позиция присъстват две чудесни съставки,а именно арган и масло от ленено семе,което ме наведе на мисълта за реално подхранване,а не само козметичен ефект от силиконите.
 Ето и състава:

Water - вода -основа на всичко/без коментар/
Cetearyl Alcohol -  мазен спирт. В козметиката се използва като разтворител,емулгатор,сгъстител,антисептик.
Glycerin -добър увлажнител. Увлажнява като задържа влагата. Любима моя съставка на домашния еластисайзер/най-добрата и успешна хидратация,която знам и препоръчвам/
Behentrimonium Chloride - органично съединение,кондиционер,антистатик,антисептик. В козметиката за коса основно се използва като кондиционер за увредени коси.
Cetrimonium Chloride -  катионно повърхностно активно вещество. Признато за силноактивно, обгрижващо, биологически активно,образува защитен изравняващ филм на повърхността на косъма и според мен улеснява разресването и премахва статичното електричество.
Panthenol - витамин B5.  Вискозна прозрачна течност. Увлажнител,и омекотител на другите компоненти.Много често се използва в козметиката за коса тъй като има такава структура,която лесно обгръща косъма и позволява лесното му подхранване.
Argania Spinosa Kernel Oil - Масло от арган-златото на Мароко
Tocopheryl Acetate - витамин Е.  Съживява изтощената коса. Предотвратява изсъхването,предава блясък.
Amodimethicone - синтетически компонент на основа силикон. Кондиционираща добавка. Лесно се измива и не се натрупва на косъма на дебел слой.
Linum Usitatissimum Seed Oil - ленено масло. Подхранващ компонент.
Hydrolyzed Wheat Protein -  Пшеничен протеин. Възстановяващ косата елемент с "правилния"размер,способен да се вгражда в структурата на увредената коса.
Hydrolyzed Silk -  Копринен протеин. Вгражда се в структурата на косъма,подобрява водния баланс,гъвкавостта,блясъка,еластичността. Използва се и като антистатик и кондиционер за коса.
Caspicum annum extract -Екстракт от Кайенски пипер. За какво и е на косата е непонятно,но усилва действието на другите съставки....уж.
Zea Mays (Corn) Oil - Царевично масло. Това е кондиционер за кожа и коса,антистатик,емулгатор,разтворител или просто омекотяващо средство.


 Шампоанът  редичък с хубава гелообразна консистенция. Прави прилична пяна. Мия косата винаги  два пъти. Първо скалпа и след това със съвсем малко количество дължините. Още под душа усетих онова любимо разплитащо и напояващо действие. Коса плъзгаща се между пръстите като жива. Измива добре,но не премива-нещо много важно за мен.
 Маската....с прилична перлена консистенция нанася се лесно. Нанесох по дължините и държах около 15мин. под шапка за баня. Изплакнах с хладка вода. Самото действие беше блаженство и наслада за сетивата. Усещането за жива,хлъзгава,подхранена коса. 
 Подсуших леко с кърпа и нанесох две-три помпички от олиото. Духнах леко със сешоар/съхне за отрицателно време/.

 Единственото,което сваля нивото на тия прекрасни продукти е ароматът/нещо средно между крем за бръснене Каро и Тройной/,но пък той не се задържа много така,че не е голям проблем.

 Като цяло се оказаха приятна изненада. Смело твърдя,че са съпоставими с хидратиращите Марокан като действие с тая разлика,че тук шампоана ми харесва за разлика от премиващия Марокан. Тук полезностите са в пъти повече за сметка на силиконите. Марокан действа на момента и дава УАУ ефект,какъвто се очаква от продукт с такава цена докато при
Olioseta действието идва с натрупване. Тия продукти ЛЕКУВАТ не маскират. След три ползвания на маската/смених шампоана с протеиновия Архитект тъй като подозирах,че на поредни миенета цялата серия ще ми дойде тежка/ косат ми няма помен от сухота. Мека,напоена,жива и бляскава.


На снимката е оставена да изсъхне сама.

Ето и във вариант пооформена с въртяща четка.

 В заключение...Добри продукти на повече от добра цена. Препоръчвам горещо за сухи изрусени коси като моята. 

ПП: Ще допълня статията с отзив за боята  
Olioseta Oro Del Marocco

100мл. разфасовка с 200мл. оксидант-огромно количество по моите критерии. Боята не мирише гадно,смеси се добре. Консистенцията е сравнително рядка/сравнена с Колестон. Лореал и Алфапарф,които обикновено ползвам/. 

Използвах 10.1,но не с препоръчания 9% оксидант,а с 12-ка. Косата ми е с упорит пигмент и с 9-ки става рижава. 
 Признавам си,че подходих с огромна доза скептицизъм към тая боя. За всеки случай снощи намазах с кокос и ЯЧРМ /дава защита при ползване на агресивни бои/. Тая сутрин смесих и нанесох/боядисвам само корен разбира се/. Стоях около 40мин. Няма да кажа,че е щадяща,защото доста ми щипеше на скалпа въпреки маслата. За 10мин. нанесох разредена боя по дължините и изплакнах. Още под водата ме изуми усещането за плътна подредена и подхранена коса без грам заплитане. Измих с шампоана от серията само веднъж със съвсем малко количество-това заради маслата иначе обикновено мия боя само с вода. Подсуших и нанесох маска и след нея олиото без други финиши.

Корена е перфектно изсветлен до нивото на дължините /малко бои успяват да го постигнат/. Косата е плътна,гъвкава,бляскава и жива. Обикновено след боядисване първите две миенета буквално"крещи за хидратация",но в момента тоя ефект липсва. Интересното е,че успя да се справи и с белите ми коси/с предварителна пигментация с 8-ца на по-засегнатите участъци/ без проблем.

 В заключение- доволна съм. Боята затвърди убеждението ми,че това е една много добра бюджетна марка за изрусени третирани коси. 

 С още един продукт на марката се сдобих,а именно с Термозащитния крем  Olioseta Oro Di Luce.
 Той е от втората им серия,която е за сравнително здрава не третирана коса. Вероятно ще отмъкна и нея в скоро време и ще дам мнение.
 И така... Мека туба 200мл. с хубав дизайн. Перлена консистенция доста по-рядка от любимия ми Нектар термик или хайверената Алтерна. 
 След балансираната Алтерна Интенз/шампоан/ и маска Хроноложист,разнесох 2-3 помпички от новото хидратиращо олио на CHI и около 3см. от термото. За моята коса това е количеството термозащита,което ползвам. Разнесе се прекрасно. Ароматът му не е УАУ,но е доста по-свежарски и приемлив от този на подхранващата серия 😊. Духнах със сешоара буквално за 3мин. и косата беше почти суха. После оформих с въртящата четка. 
 Получи се коса плътна без фриз,но не и тежка/напоследък Нектара ми идва идея по-тежък и косата ми не се делеше косъм по косъм както обичам/.
   Та....харесва ми на първо четене. Остава и силиконите да вършат това,за което са предназначени/да пазят косата/ и може и да замени Нектара в дългосрочен план или пък Алтерната...../

Коментари

  1. Искам да ви попитам за олиото. От това ли сте най-доволна?

    ОтговорИзтриване
  2. Хаха.....Не най доволна съм от олиото на Ланза Кератин,но цената му е доста пресядаща. Олиото на Олиета от възстановяващата серия е наистина добро,но можете да пробвате и новото с арган и камелия. Тествам го от няколко седмици и ефекта е доста задоволителен.

    ОтговорИзтриване
  3. Кайенски пипер е скъпа и ароматна подправка.В аюрведа загрява затопля организма и отстранява токсините и прочиства организма.Днес попаднах на вашия блог и съм възхитена!!! След раждането косата ми опада до 30%. Аз съм над 38 години. Преди това беше гъста и здрава небоядисвана и силна.Посетих фризорка за подстеигване и когато ме изсуши с шешоар косата ми започна да пуши(Понеже отказах да ме боядиса тя и реши да ме направи на кичури да скрия белите коси аз отново отказах) Реших да се къносвам за по здрава коса и имах глупоста да и го споделя.Тя ми съсипа косата с този сешиар на почти суха коса!!! Изгори я цялата започна да пуши косата ми на стола но тя не спря изправи я "отлично"! После сама я подстригах от кръста до раменета за да махна изгорялото
    От 2 години я "отглеждам" наново.Подстригвам се сама и си прсдя маски.Спрях да я каносвам и ьапичнах да я боядисвам без амонячно с "Лореал мус" 2 пъти но много започна да пада.От сезона ли е или от боята незнам.Сега ще смена марката и ще започна да пия витамини и прополис и ще направя домашния еквилайзер още днес.Водя детето на дом и се плескам .Благодаря за съветите и мнението.БЛАГОДАРЯ!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Здравейте ,много се чудя на тази боя и все не ми се вярва безамонячна боя да успее да изсветли корените така добре,но май ще се престраша да пробвам) А иначе трайна ли е и остава ли риж цвят след като се поотмие?Мерси!

    ОтговорИзтриване
  5. За изсветляване изветлява и то доволно добре,но не е по-щадяща от амонячните. За трайност не е по-не трайна от амонячните поне при цветовете,които аз ползвам 9-ки и 10-ки.

    ОтговорИзтриване
  6. Моята коса е тънка и няма боя, която да не хваща. Взех си Olioseta 10.3. За първи път ми се случва корените ми да останат почти черни. Едва ли някога ще повторя с тази боя.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Интересно.....С какъв оксидант ползвахте 10.3. По дефаут би следвало да ползвате с двоен 12%, а това чудо просто няма как да остави естествена коса черна. Имам претенциите,че съм доста в час с боите тъй,че със сигурност има някъде грешка.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала