Околооюен серум Calinachi - Ами може го Таня Роганска......

 


 

Днес ще ви споделя моите впечатления от новия околоочен серум на Calinachi.
Не е тайна,че съм силно привързана към марката заради любимата ми Дамска маска за коса,която ме отърва от проклетия косопад и буквално спаси оперението ми 😀.....Та следя ги отблизо.
В грижата за лице ползвам и двата им дневни крема,ползвам и нощния. Там си криввам от време на време тъй като имам и други любимци,но като цяло дневния или антиейдж крема присъстват във всяка моя сутришна рутина. Кожата ми ги харесва и и действат разкошно.
 Харесвам продуктите,които прави Таня Роганска и екипът и защото влагат работещи активи/последните иновации/ и ги влагат не просто да се каже,че ги има а в работещи концентрации.

 Та...... за околоочния серум се заговори още пролетта и тогава се сдобих с тестерче към една поръчка/говорила съм ви каква радост ми носят техните диамантчета💓и нееднократно съм ги хвалила и съм ви подкукуросвала да си искате тестери/.
 Серумът беше в производствен етап но Алекс 💗знае какво шило съм и ми отсипа от нейния 😁.
 Още тогава му казах едно голямо ДА!
Серумът е серум 😀. Не е типичният кремообразен продукт,а е кристално прозрачно гелче с изключително ефирна консистенция. Нанасянето му е с усещане точно на серум-влажен,напояващ и отпускащ.
 Моят 50+ околоочен контур обича влагата...даже много я обича. Клепам му всичките корейски тонери,които слагам и на лицето плюс доста сериозни серуми.
Тук обаче имаме целенасочена грижа даваща нужното без да е тежка и без да налага съобразяване на последващата грижа. На влажна кожа чудото попива бързо,но ако обичате да си правите лек масаж като мен ще ви даде необходимото време.
Много е подходящ сутрин да си сложите витС-то и докато чакате да му мине времето/аз го изчаквам десетина минути/ да нанесете серума и да му пляснете едни силиконови пачове отгоре 😀. Моите са от ДМ най- обикновени и са ми подарък от една слънчева Теди 💗.

 Та....за състава няма да се задълбавам има го на сайта,но няма как да не спомена трите топ актива

💥 LEONTOPOD STEMS GX™ на Sederma - прословутият безсмъртен еделвайс,който доказано работи в посока по-млада кожа.

💥Sens’Hyal™ на Givaudan - ексклузивен сензорен агент, съставен от два естествени полизахарида и хиалуронова киселина.

Овлажнява и задържа влагата в кожата.

💥 AMEYEZING™ на Sederma - естествено извлечена козметична активна съставка , ефективна както при хиперпигментирани, така и при съдови тъмни кръгове.
Или казано простичко работи върху тъмните кръгове и петната. Контролира синтеза на меланин. 

Спомага за намаляване отока,подпухналоста и зачервяването като подобрява кръвообръщението в третираните зони.

Това,което мен лично ме впечатли най-много е ефекта върху горния клепач. Ами ДА повдига го и то осезаемо.
 Моят не е чак в трагично състояние,но има видима разлика след да речем двуседмично ежедневно третиране сутрин и вечер. Не е блефаропластика,но в дългосрочен план ще даде една по-добра визия,а като добавим и изсветляването на тъмните кръгове и контрола на подпухналостта имаме един чудесно работещ продукт.
 Имайте предвид,че за зряла кожа с нужди като моята си иска и крем върху него. За млада,свежа може и да го пропуснете. Ако не ми се занимава или бързам просто разнасям дневния крем в зоната/техните са подходящи за околоочен контур и двата.

 Та в заключение - поредният работещ продукт на марката е факт 💗🌺.
 В момента до неделя 17.09 Calinachi участват в международния панаир в Солун и по повода има работещ код за -20%
HairholicGR09 за групата на Ради 💞,който действа и върху вече намалените в сайта комплекти.
 Кодът действа за всички продукти.
 Като бонус всички поръчки за периода участват и в томбола за уикенд за двама с Calinachi в Солун та възползвайте се.



Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба