Протокол Calinachi

 

 


💕💕Здравейте прекрасници💫💫

💦💦💦💦💦💦💦💦

Напоследък ми се налага през ден да обяснявам как се ползват маските Calinachi та за мое улеснение ето един подробен протокол.
 Аз ползвам мъжката и дамската маска смесени/мъжката маска е аналог на новата с бръшлян разликата е по-голямото количество добавен бръшлян във втората/. 

💧Преди да вляза в банята нанасям един от шампоаните на Напура/Анаген,Стамиген,Енерджи/по скалпа и понеже косата ми вече смея да твърдя е дълга/благодаря Calinachi💕/на последните 5см. нанасям някакво масло. Може и обикновен чист захтин за салата да е,но то пази краищата на косата от премиване,а с това ми спестчва ядове като пресушени връхчета.
Стоя десетина минути/това не е преуош/. 

На второ шампоаниране/Напура е първото/ ползвам протеинов до балансиран шампоан или бръшляновия на Calinachi/Него специално го споменавам защото той е чиста хидратация и дълбоко овлажняващ,но е с нормално PH и носи след себе си всичко. Дори кератиновото протезиране на Ланза понесе,а това си е краш тест 😁.
 Подсушавам с хавлия и смесвам в дланта на едната ръка по 2 помпи от дамската и мъжката маска на Calinachi. С пръстите на другата ръка нанасям по целия скалп и накрая разнасям навсякъде с масаж. Няма не ми стига! Количеството от 4 помпи е АБСОЛЮТНО ДОСТАТЪЧНО за целия скалп колкото и да ви е голяма главата 😀! Това го подчертавам дебело,защото мацките не свикнали с количествата продукт,които се ползват в профи козметиката се омазват като колибарска сланина 😀/любим израз в Троянския край/ и после рев и писъци косата ми е мазна.
По дължините ползвам в повечето случаи друга маска хич да не е имам един гардероб ,но ако реша да ползвам дамската Calinachi и там не се оливам с количеството. Още 4 помпи стигат/хайде да са 6 на по-дълга коса/.
Свивам под шапка за баня и стоя минимум 15 минути. В повечето случаи и повече де,но 15мин. са минимума,за да си свършат маските работата по скалпа.
Изплаквам с ТОПЛА вода. Обратно на всички правила тук косата се изплаква с топла не с хладка или студена вода защото в противен случай маската не се отмива добре. Накрая я обливам с хладка де 😀.
 Слагам финиши и суша. Това е цялата ганимация.


💥💥💥За момичетата,които ползват маските като преуош/аз го правя когато ползвам терапия с биомиментици/К18,К2.0,CPR ампулата на Лалга/.
Еднократно шампоаниране с протеинов до балансиран шампоан/кератиновия шампоан на Calinaqi не го споменавам защото той си е хард протеин с действие буквално на ДПШ и естествено е подходящ/. ннаяте 4 помпи от маската по гореописания начин,стоите 15мин. плакнете и шампоанирате повторно с мъничко количество шампоан.
Слагате маска на дължините и от там нататък стандартно стоите,изплаквате и финиши.
 Четох,че някой девойки я нанасят на сух непочистен скалп- в това няма абсолютно никакъв смисъл. Съставките няма как да проникнат през себума и мръсотията на един немит 4 дни скалп-сори за грубостта. Буквално изливате в канала един наистина работещ продукт.

 И тук ще се повторя.....При мен Calinachi работи безотказно. Ползвам ги от февруари месец на почти всяко миене и не само косопадът ми спря,а имам и страшно много нова коса,която е здрава и силна. такъв естествен обем докарвам,че чак се чудя как да го укротя 😀😀😀
 💧Серумът с прокапил ако имате интензивен косопад е най-бързия начин да го стопирате. Мацки около мен за двуседмично ползване напълно стопират задаващия се есенен косопад тъй,че е добре да го имате в арсенала си.
 Аз го ползвам от дъжд на вятър и най-често когато нямам време да измия косата защото има ефекта на сух шампоан при мен. Буквално нанасям,масажирам и си усещам скалпа чист 😀.
 Е това не значи да се измързеливчим и да мием косата веднъж седмично де 😂😂.
 Та толкова за сагата Calinachi за днес от мен 💕.
💥💥💥
Само ще се похваля,че се сдобих и с онова малко бижу околоочния серум,но за него следващия път. Имах възможността да го тествам преди месеци още на производствен етап и много ми хареса,но сега имам пълноразмерен продукт,който автоматично включих в рутината и ще ви разкажа за моите впечатления скоро.
 Успешен ден от мен!💥💥



Коментари

Популярни публикации от този блог

Да върнем към живот изтощената коса.....как и с какво?

Всичко за алергиите предизвикани от гел лаковете или обратната страна на медала

Olioseta Oro Del Marocco свеж полъх на пазара и облекчение за джоба